گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان در مراکز شماره 2 و گرماب کانون زنجان

همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان در مراکز شماره 2 و گرماب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان 17 نفر از  اعضای فعال کلاس‌های ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره 2  ویژه‌برنامه‌ی روز ادبیات برگزار شد.

در آغاز برنامه، داستان «آرزوی بزرگ، خیلی بزرگ» برای اعضا خوانده شد، سپس همه‌ی اعضا به تماشای انیمیشنی که براساس همین داستان، ساخته شده بود، نشستند؛ پس از پایان انیمیشن، در مورد جذابیت­های داستان یا انیمیشن آن گفتگو شد و به تفاوت های هر یک از آنها پرداخته شد.

در ادامه‌ی برنامه متنی از «شل سیلور استاین» در اختیار تک‌تک اعضا قرار گرفت، پس از معرفی این نویسنده کودکان و نوجوانان و آثار وی، قطعه‌ای داستانی و کوتاه از او خوانده شد. با الهام از این متن از اعضا خواسته شد متنی داستانی با موضوع«اگر من.... بودم...» را بنویسند.

در مرکز فرهنگی‌هنری گرماب نیز اعضای مرکز در برنامه‌های مختلف که همزمان با روز ادبیات تدارک دیده شده بود شرکت کردند.

معرفی کتاب‌ها و آثار مهدی آذر یزدی و هوشنگ مرادی کرمانی، خلاصه گویی موضوع و محتوای آثار، خوانش اثر ادبی توسط عضو برگزیده مسابقه گوله نمکی و اهدا جایزه وی در برنامه و اجرای نمایش خلاق گنجشک و پنبه دانه با استفاده از کتاب گرگم و گله می برم از برنامه‌هایی بود که در این روز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =