کد خبر: 280469
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
بازدید 883
گذر از بحران آب و کتاب مسابقه شد

مرکز شماره 3 کانون استان تهران با توجه به مسئله بحران کم‌آبی در کشور و بحران کم شدن سرانه مطالعه در جامعه، مسابقه هنری و ادبی را ویژه کودکان و نوجوانان منطقه 11 تهران و اعضای این مرکز برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این فراخوان از کلیه اعضای کودک و نوجوان دعوت‌شده است با توجه به بحران کم‌آبی و خشک‌سالی در کشور و اهمیت صرفه‌جویی برای گذر از این بحران، راهکارهای مصرف بهینه آب را در قالب رشته‌های «داستان‌نویسی، طراحی پوستر، نشریه دیواری، خوشنویسی، کاردستی، عکاسی» به تصویر بکشند.

همچنین موضوع دیگر این مسابقه، بحران کم شدن سرانه مطالعه و اهمیت و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است که از مخاطبان کودک و نوجوان خواسته‌شده تا ایده‌های خلاقشان را برای علاقه‌مند کردن افراد به مطالعه در قالب شش رشته ادبی و هنری که در فراخوان به آن‌ها اشاره‌شده به روی کاغذ بیاورند.

علاقه‌مندان تا پایان مرداد 1397 جهت ارسال آثار به این کتابخانۀ کانون فرصت خواهند داشت.

مرکز فرهنگی هنری شماره 3 کانون تهران واقع در منطقه 11، خیابان کارگر، خیابان کمالی، نبش خیابان کاشان، با برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی، پذیرای کودکان و نوجوانان این منطقه از شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =