«تمرین برای زندگی خوب» از ضرورت‌های حوزه کودک ونوجوان است

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در نشست منطقه‌ای مسؤولان مراکز فرهنگی و هنری مازندران گفت: «تمرین برای زندگی خوب» از ضرورت‌های جامعه امروز در حوزه کودک ونوجوان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نشست منطقه‌ای مربیان مسؤول مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران در سه حوزه با هدف هم‌افزایی ،همدلی، شناخت فرصت‌ها و رفع موانع مراکز فرهنگی و هنری برگزار شد.

این نشست حوزه‌ای  که در سه منطقه ساری، فریدون‌کنار و چالوس صورت پذیرفت به بررسی؛ انتظارات اداره کل از مراکز، پیگیری شیوه نامه‌ها و جشنواره‌ها، انتظارات مراکز از استان، تقویت فرصت‌ها و رفع آسیب‌های پیش رو پرداخت.

مدیر کل کانون مازندران در این جلسات، مهم‌ترین اهداف نشست منطقه‌ای راهم‌افزایی برای کیفیت بخشی و پایدار سازی اعضای مراکز کانون عنوان کرد.

محمدعلی یزدان‌شناس با تاکید بر تفاوت شرایط امروز جامعه با دوره‌های پیشین افزود:  توجه به مخاطب و نیازهای آن  از ضروریات کار در کانون است.

وی اظهار داشت: مربیان می‌بایست با درنظر داشتن آسیب‌های اجتماعی  که گریبان‌گیر کودکان ونوجوانان شده است؛ توجه خود را به جذاب سازی و کیفی بخشی برنامه‌ها معطوف نمایند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران  به شعار امسال کانون با عنوان« تمرین زندگی» اشاره کرد ویادآور شد: یکی از ضرورت‌های  حوزه تربیتی امروز؛ «تمرین برای زندگی خوب» است که نقش مربیان کانون در آموزش آن به کودکان ونوجوانان  بسیار مهم است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر  اینکه این نشست‌ها می تواند در توسعه اهداف کانون موثر باشد گفت: با برگزاری این نشست‌ها و دستیابی به نظرات و ایده‌های همکاران مراکز و رفع موانع و مشکلات، برای تقویت انگیزش مربیان و کیفیت بخشی برنامه‌ها تلاش خواهیم کرد.  

در ادامه این نشست معاون فرهنگی، معاون اداری مالی و هر یک از کارشناسان ستادی به بیان انتظارات و نظرات خود پرداختند و همچنین مربیان مسؤول نیز از طرح‌ها، انتظارات و خواسته‌هایشان صحبت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =