کد خبر: 280554
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
بازدید 518
همکاری کانون با سازمان منطقه آزاد انزلی گسترش می‌یابد

مدیرکل کانون استان گیلان در دیدار با معاون فرهنگی اجتماعی و گردش‌گری سازمان منطقه آزاد بندر انزلی، از بسته‌ی پیشنهادی این مجموعه فرهنگی ‌در مسیر همکاری‌های مشترک رونمایی‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی طی این دیدارکه به منظور گسترش همکاری‌های فرهنگی با سازمان منطقه آزاد بندرانزلی صورت‌گرفت، به پیشینه و گستره‌ی فعالیت‌های کانون اشاره و از ظرفیت‌های این نهاد فرهنگی در خدمات‌رسانی به مخاطبان گیلانی و گردش‌گران سخن‌گفت.

مدیر کل کانون گیلان در همین حال به توان‌مندی منطقه‌ آزاد بندرانزلی در ایجاد فرصت‌های لازم برای جامعه پرداخت و با یادآورشدن این موضوع که کانون مرکز تحول فکری آینده‌سازان ایران اسلامی است، اظهارکرد: همراهی دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ می‌تواند به پیش‌برد برنامه‌های این مجموعه‌کمک‌کند.

ضیائی درهمین زمینه از آمادگی کانون برای گشایش مرکز فرهنگی هنری ثابت و نمایشگاه دائمی عرضه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی در منطقه آزاد بندرانزلی خبرداد و  خدمات رسانی به کودکان روستایی را ازدیگر برنامه‌هایی دانست که با اختصاص خودرو محقق خواهد شد.

او درادامه قابلیت‌های کانون برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در این منطقه را مورد توجه قرارداد و برای برگزاری جشنواره‌ی منطقه‌ای قصه‌گویی در منطقه آزاد بندرانزلی اعلام آمادگی‌کرد.

این مدیر فرهنگی درپایان معرفی فعالیت‌های کانون به جامعه را ضروری‌خواند و با بیان این‌که گسترش عدالت فرهنگی از اولویت‌های این دستگاه فرهنگی است، همراهی تمامی دستگاه‌های استانی را برای دفاع ازحقوق کودک و ارتقای توان‌مندی آینده‌سازان ایران اسلامی خواستارشد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد بندرانزلی نیز دراین دیدار به تشریح  اهداف این سازمان در زمینه اشتغال‌زایی و توجه به مباحث فرهنگی پرداخت و گزارشی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در این حوزه ارایه‌داد.

این مسوول هم‌چنین از معرفی منطقه ‌آزاد بندرانزلی به عنوان « منطقه دوست‌دار کودک» سخن‌گفت و با مهم توصیف‌کردن فعالیت‌های کانون تاکیدکرد: برای فرهنگ‌سازی نیازمند همراهی با این مجموعه‌ی فرهنگی هستیم.

گفتنی است، طی این نشست که درمحل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت صورت‌گرفت، مهدی کاظمیان، مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد بندرانزلی و جمعی ازکارشناسان کانون نیز حضورداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =