نمایش توانمندی‌های کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در دیدار با مشاور وزیر کشور

مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری هامون(سیستان و بلوچستان) در دیدار با معاون وزیر کشور بخشی از توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری هامون با مشاور وزیر کشور دیدار کردند.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری هامون در گفتگو با مشاور وزیر کشور ضمن خیرمقدم به اهمیت نقش کودکان در جامعه اشاره کرد و گفت: کودکان دیروز، تصمیم گیرندگان امروز هستند و حمایت مسئولان می‌تواند در هم‌افزایی و رونق‌بخشی در مسیر شکوفایی خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان سرعت بیشتری ببخشد.

صدیقه گلی در ادامه خواستار توجه ویژه‌ی مسئولان به نقش حساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و در این‌باره پیشنهاد کرد: با توجه به اینکه نیازهای امروز کودکان و نوجوانان با گذشته تفاوت‌های فراوانی کرده، تجهیز و به‌روزرسانی مراکز کانون امری ضروری است که این بخش توجه ویژه‌ی مسئولان را می‌طلبد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت آموزش مهارت‌ها به کودکان و نوجوانان عنوان کرد: لازم است تدبیری اندیشیده شود تا از ظرفیت نیکوکاران عرصه‌ی کارآفرینی در زمینه‌های فرهنگی و هنری استفاده شود تا کسانی که مهارت‌های ویژه‌ای دارند در قالب گروه‌های جهادی در شهرها و روستاها حضور یابند و توانایی‌های خود را به اشتراک بگذارند.

پس از سخنان مربی مسئول مرکز هامون یکی از اعضای نوجوان شاهنامه خوان این مرکز به نقالی پرداخت که تحسین حاضران را برانگیخت و در ادامه عروسک محلی(لُعبَتَک) از سوی کانون به فریبا نظری پورکیایی اهدا شد.

بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و دیدن توانمندی مردم منطقه و اعضای مرکز هامون پایان‌بخش سفر مشاور وزیر کشور در امور بانوان به هامون بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =