در حوزه فرهنگ بدترین آفت، رفتار و نگاه سیاسی است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: در حوزه فرهنگ، بدترین آفت، رفتار و نگاه سیاسی و گزینش افراد بر مبنای رنگ، جناح و خط است.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که امروز (چهارشنبه، 24 مردادماه) در اهواز برگزار شد، محمدرضا زمردیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع چهره‌های نخبه استان خوزستان، اظهار کرد: همان‌طور که مطلع هستید امروز جلسه‌ای برای تکریم و قدردانی از زحمات جناب آقای شنبدی که بیش از 30 سال در حوزه فرهنگی و آموزشی و همچنین چند سالی در حوزه ارتباط با سازمان‌ها و ایجاد امکانات جدید برای کانون زحمات زیادی کشیده‌اند برگزار شده است، لذا برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

زمردیان در ادامه با اشاره به معارفه مدیرکل جدید کانون، افزود: این جلسه همچنین برای معارفه جناب آقای وحید کیانی که از نیروهای جوان، باتجربه، پرانرژی، صاحب خلاقیت و دارای سابقه در حوزه ادبیات و شعر است برگزار شده است که برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که انرژی جوانی او و تجاربی که در عرصه فرهنگ و هنر دارد، بتواند خون تازه‌ای را در رگ‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان جاری کند.

وی در ادامه خطاب به مدیرکل جدید این کانون در خوزستان، گفت: آقای کیانی امروز که شما معارفه شدید بدانید که دوره مدیریت شما هر چقدر هم طولانی باشد در چشم بر هم زدنی می‌گذرد و مراسم تکریم شما هم روزی برگزار خواهد شد، لذا باید قدر زمان را بدانید و آگاه باشید که فرصت بسیار کوتاه است، خصوصاً برای ما که در یک دستگاه فرهنگی کار می‌کنیم و بنا هست که برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنیم، به همین جهت اهمیت کار و قدر دانستن لحظه لحظه زمانی که در این حوزه می‌گذرانیم بسیار مهم است.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در ادامه افزود: کانون پرورش فکری همان‌طور که از اسمش پیدا است یک مجموعه فرهنگی است و لازمه کار کردن در دستگاه فرهنگی اول از همه اخلاق باوری، دین‌مداری و نگاه همراه با مهربانی است، لذا اگر بتوانیم این محبت و این نگاه اخلاق مدارانه را در بین همکاران و مخاطبان خود ترویج دهیم، بی‌شک می‌توانیم بار بزرگی را از دوش جامعه برداریم و در این زمینه اثرگذار باشیم.

زمردیان با بیان این‌که در حوزه فرهنگ، بدترین آفت رفتار و نگاه سیاسی و گزینش افراد بر مبنای رنگ و جناح و خط است، خاطرنشان کرد: همیشه تأکید ما بر این است که انتخاب افراد و همکاران بر مبنای طرح‌آوری، شایستگی و توانمندی آن‌ها در حوزه فرهنگ و هنر باشد.

وی در پایان با اشاره به سیاست اصلی سال 97 و 98 کانون‌های پرورش فکری کشور اظهار داشت: سیاست اصلی ما در سال آتی جذب و پایدارسازی اعضا به‌خصوص در حوزه نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =