تجلیل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از کانون

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجونان استان خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری با حضور در اداره کل کانون از خدمات و فعالیت های کانون به منظور برنامه های اجرایی در قالب کمیته کودک و نوجوان تقدیر کرد.

وی در این دیدار عنوان کرد: مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان با اجرای برنامه های فرهنگی هنری مختلف زمینه ای را برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان های انقلاب فراهم آوردند.

بنا بر این گزارش، حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراسم گرامیداشت 12 بهمن، اجرای برنامه های فرهنگی هنری و کارگاه‌های ویژه این ایام، اهدای کتاب در مناطق محروم و همچنین برپایی نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های اجرایی در طی ایام دهه فجر بود.

بر همین اساس، در بخشی از متن لوح تقدیر اهدایی آمده است: در طلیعه چهلمین پگاه عزت و شرافت، این عظیم‌ترین انقلاب مردمی جهان که سرمایه و ثمره خون‌های مطهر و نازنین شیرمردانی است که پرچم داری بت‌شکن قرن، حضرت امام روح الله(ره) با صلابت، استوار و توفنده در مسیر بالندگی و تعالی خارج از مرزهای جغرافیایی، قلب‌های آزادی خواهان عالم را فتح کرده و با اقتداری مثال‌زدنی معادلات منطقه‌ای و جهانی را برهم زده، ملت سرافراز و رشید ایران اسلامی با الهام از مبانی روح‌بخش الهی، سنت شریف نبوی صلوات الله علیه و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سالروز پیروزی این مبارکترین رخداد قرن، با قلب‌هایی مملو از عشق به ساحت قدسی دردانه عالم، فخر کائناتف حضرت زهرای اطهر(س) پرشورتر از همیشه به فرموده ولی امر مسلمین یکی از تماشایی ترین جلوه‌های باشکوه و بی نظیر را در مقابل بهشت جهانیان رقم زد.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری در بخش دیگری از این تقدیر نامه ، عنوان کرده است: این لوح سپاس به پاس زحمات بی‌دریغ حضرتعالی در کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی تقدیم حضور می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =