فیلمی که تا ابد خواهد دوید

نشست ویژه نمایش و نقد فیلم «دونده»‌، امیر نادری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودسر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نشست پس از برگزاری یک دوره‌ ۱۰ جلسه‌ای کارگاه نمایش و نقد فیلم، با حضور اعضای نوجوان و همراهی خانواده‌های آنان برگزارشد و در آن فیلم «دونده» امیرنادری مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

براساس این گزارش، طی برپایی این ویژه‌برنامه که با هدف ارزیابی اثربخشی برگزاری کارگاه‌های فیلم‌سازی در این مرکز فرهنگی هنری برنامه‌ریزی شد، اعضای نوجوان شرکت‌کننده در این کارگاه با همراهی خانواده‌ها و در قالبی عملی و تخصصی‌ به  بازخوانی و سنجش دانسته‌های خود در این زمینه پرداختند.

معرفی امیر نادری و آشناسازی هرچه بیش‌تر حاضران با کارنامه‌ی فیلم‌سازی این کارگردان نام ‌آشنای کشور نیز از جمله برنامه‌های این روز بود که ضمن فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای تقویت اعتماد به‌نفس و ارتقای سطح توانایی تفکر انتقادی حاضران، زمینه‌ی حضور اعضای نوجوان را در دور دوم این کارگاه که با نگاهی ویژه به ساخت فیلم‌های یک دقیقه‌ای برگزارمی شود، فراهم‌کرد.

شایان ذکر است، فیلم«دونده»، ساخته امیرنادری از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۶۳ محسوب‌می شود که جوایز بسیاری را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =