تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهیدان در سمنان

کارکنان و اعضای کانون پرورش فکری در هفته‌ی دولت، همگام با تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی در مراسم گل‌باران مزار شهدا شرکت و با آرمان‌های امام‌خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

بهگزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در دومین‌روز از هفته‌ی دولت که استاندار، معاونان استاندار، فرماندار شهرستان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسئولان نظامی، انتظامی و جمعی از کارکنان دولت حضور داشتند، مهری جهان جانشین مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در مراسم گل‌باران مزار شهدا که در گلزار شهدای روستای دلازیان برگزار شد، شرکت و با نثار فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

در این مراسم که با قرائت متن ادبی توسط شقایق عزالدین عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان آغاز شد، مسئولان با ذکر صلوات به عطرافشانی و گل‌افشانی گلزار شهدا پرداختند و در ادامه برای شرکت در مراسم‌ به مسجد جوادالائمه(ع) روستا رفته و در آنجا اجتماع کردند.

سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار سمنان، شهدا را افتخار ملت دانست و گفت: اگر امروز در اوج عظمت، آرامش، امنیت، افتخار و قدرت هستیم باید بدانیم که از برکت خون شهدا است.

وی، خون شهیدان را جریان‌ساز و هفته دولت را فرصت خوبی دانست تا دستاوردهای ۴۰‌ساله‌ی انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدت‌های شهیدان گرانقدر، مردم، مسئولان، امام راحل(ره) و رهبر معظم نقلاب اسلامی و... است برای مردم تبیین شود.

استاندار سمنان همچنین هفته دولت سال جاری را به دلیل تقارن با دهه‌ی ولایت، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و هجمه شدید اقتصادی و فرهنگی دشمنان دارای اهمیتی ویژه دانست و گفت: باید هوشیار باشیم تا با همراهی تمام ارکان نظام و آحاد مردم بر مشکلات فائق آئیم.

عباس دانایی فرماندار سمنان نیز ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت را به دولت‌مردان دولت تدبیر و امید تبریک گفت.

دانایی با اشاره به اینکه دولت از ابتدای فعالیت خود تا امروز خدمات بسیار مطلوبی را برای مردم به ارمغان آورده‌است بر توجه به مناطق محروم و روستایی تأکید کرد و از مسئولان خواست تا در هفته‌ی دولت، خدمات دولت تدبیر و امید را برای مردم تشریح کنند.

گفتنی است؛ اعضا و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه، آرادان، مهدی‌شهر و... نیز در آغازین‌روز از هفته دولت در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرشان حضور داشته و به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =