کد خبر: 281073
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
داوری پژوهش‌های کودک در دهمین برنامه هفته پژوهش کانون

پژوهش‌گران و صاحب‌نظران حوزه‌های کودک و نوجوان می‌توانند آثار پژوهشی خود را به دهمین برنامه هفته پژوهش کانون ارسال کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با انتشار فراخوان و شیوه‌نامه ویژه‌برنامه‌های دوره دهم هفته پژوهش از سوی اداره‌کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از علاقه مندان خواسته شده است آثار پژوهشی خود را در قالب‌های مقاله‌، گزارش طرح‌های پژوهشی، اقدام پژوهی، پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری در اختیار کانون قرار دهند.

براساس این فراخوان مهارت‌های زندگی و فعالیت‌های کانون، توجه به فن‌آوری‌های نوین و فضای مجازی در کانون، تربیت دینی، صنایع فرهنگی حوزه کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت غیررسمی، ترویج کتاب‌خوانی و کتاب‌خانه‌های کودک و نوجوان، نشریه‌ها و مطبوعات، سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌ها، سینما و تئاتر کودک، ادبیات، خلاقیت، اوقات فراغت و کشف و شکوفایی استعدادها کودکان و نوجوانان از جمله محورهای پژوهش است که از سوی داوران این رویداد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هم‌چنین پژوهش‌گران می‌توانند در محورهای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری ویژه کودک و نوجوان، نیازهای تخصصی و صلاحیت‌های عمومی مربیان کانون، استانداردهای فضای مراکز فرهنگی‌هنری، دنیای مدرن، عصر ارتباطات و حیات قصه‌ها، قصه‌گویی، تجربه اجتماعی و روابط انسانی، قصه‌گویی، رسانه، مهارت زندگی، قصه‌گویی، تنوع و تبادل فرهنگی آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

بر همین اساس مهلت ارسال چکیده مقاله‌ها و پروپوزال تا 25 شهریور و اعلام نتایج بررسی آن 5 مهر خواهد بود و مهلت ارسال اصل مقاله‌ها و گزارش طرح‌های پژوهشی، اقدام پژوهی و پایان‌نامه و رساله‌ها تا 5 آبان 1397 تعیین شده و نتایج آن 15 آبان همین سال اعلام و ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی پژوهش روز 25 آذر 1397برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر آثاری که در فاصله زمانی مهر 1396 تا مهر1397 کامل شده است در دوره دهم هفته پژوهش پذیرفته و بررسی می‌شوند.

ویژه‌برنامه‌های دهمین دور هفته‌ی پژوهش با هدف بهبود کمی و کیفی فعالیت‌های کانون با توجه به سیاست‌های معاونت فرهنگی، روزآمدسازی فعالیت‌ها و اقدام‌ها از طریق پژوهش‌های کاربردی، کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و کاربردی و معرفی پژوهش‌گران برتر و تقویت‌ساز و کارهای انگیزشی این فعالیت در کانون برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت برای آگاهی بیشتر از چگونگی و شیوه‌ی برگزاری این رویداد می‌توانند با شماره‌های 88971379- 09376533973 دبیرخانه‌ی مرکزی هفته پژوهش تماس بگیرند و یا با پست الکترونیکی به نشانی  kanoon.pazhuhesh@gmail.com ارتباط برقرار کنند.

متن  کامل فراخوان این برنامه در پایگاه خبری کانون به نشانی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.

فراخوان و شیوه‌نامه ویژه‌برنامه‌های دوره دهم هفته پژوهش

شیوه‌نامه دهمین دوره هفته‌ی پژوهش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =