گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون گلستان با اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع، یاد و خاطره‌ی دولت‌مردان نظام جمهوری‌اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری به منظور پاس‌داشت یاد و خاطره‌ی دولت‌مردان مکتبی و آشنایی بیشتر با نقش تاثیرگذار آنان در ارتقای سطح توان‌مندی‌های نظام جمهوری اسلامی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی را با مشارکت مسئولان و هم‌راهی اعضای کودک، نوجوان و خانواده‌ها اجرا کردند.

بر اساس این گزارش، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان آزادشهر همراه با اعضای نوجوان پسر و دختر در طی این هفته در فرمانداری حضور یافته و با برگزاری جلسه نمادین شورای اداری پس از مطرح شدن این سوال از نوجوانان که «اگر شما به جای دولت‌مردان بودید و یا در آینده مسئول می‌شدید برای مردم چه کارهایی انجام می‌دادید؟» با فرماندار به گپ و گفت پرداختند.

هم‌چنین مراکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک گرگان، دلند و بندرگز به مناسبت هفته دولت میزبان اعضای کودک و نوجوان بوده و ضمن معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر با اجرای کارگاه‌های معرفی و نقد کتاب آسمان پرستاره و مسافر کویر، نمایش خلاق، داستان‌نویسی و بازگویی داستان زندگی دولت‌مردان شهید، قصه‌گویی، پوسترسازی، نقاشی، ساخت ماکت محصولات ایرانی و حمایت از کالاهای داخلی، نشریه دیواری با عنوان پرواز دو کبوتر و برپایی مسابقه‌های مهیج و نیز غبارروبی گلزار شهدای گمنام این ایام را گرامی‌داشتند.

گفتنی است، هشتم شهریور۱۳۶۰ یادآور شهادت محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر در حادثه انفجار دفتر نخست وزیری است و از این رو نام‌گذاری هفته نخست شهریورماه به عنوان هفته‌ی دولت، قدردانی از تلاش‌های خدمت‌گزاران این حوزه در طول حیات پرکت انقلاب اسلامی محسوب‌می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =