کسب مقام سوم جشنواره نوجوان خوارزمی توسط عضو کانون کهگیلویه و بویراحمد

هانیه خدیوی‌نسب، عضوفعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جشنواره نوجوان خوارزمی مقام سوم را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست کانون این استان گفت: عضو فعال کانون این استان موفق به کسب مقام اول در مرحله استانی و مقام سوم در مرحله کشوری در رشته تحقیق و پژوهش جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کرد.

محمود پیروزه افزود: سومین جشنواره‌ی کشوری نوجوانان خوارزمی ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه سراسر کشور از ۲۴ لغایت ۲۷  مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره دانش آموزان منتخب استان موفق به کسب مقام سوم کشوری با محور پژوهش شدند.

 این مقام مسوول حضور در فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کشف  استعدادهای بالقوه و نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و پژوهش عنوان کرد.  

هانیه خدیوی نسب، عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در زمینه‌های قصه گویی ، عروسک گردانی ، صدا پیشگی ، کتابخوانی در مرکز حضور فعال داشته است..

این عضو موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در لوح زرین موفقیتهای خود ، برگزیده شدن جشنواه خوارزمی در رشته پژوهش را نیز بر افتخارات خود افزود .

هانیه خدیوی فرزند همکار فاطمه عالی نژاد مربی مراکز فرهنگی هنری استان است که کانون کهگیلویه و بویراحمد این موفقیت را به خانواده ایشان تبریک می گوید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =