مراکز کانون ایلام در سراسر استان جشن قصه برگزار کردند

در راستای برگزاری جشنواره استانی قصه گویی، جشن قصه در مراکز ایلام برگزار شد .برگزیده های این جشن ها به مرحله استانی راه می یابند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،هم زمان با پررنگ شدن ویژه برنامه های هفته دولت در کانون ایلام ، جشن قصه گویی نیز به عنوان یک برنامه ی ویژه با محوریت قصه های ایلامی در مراکز کانون استان برگزار شد .براساس این گزارش مراکزسرابله ، شماره سه و چهارکانون ایلام  با دعوت از مسئولین و والدین و اعضای مرکز ،جشنواره قصه گویی خود را در اولین روزهای هفته دولت برگزار کردند و قرار است تا پایان این هفته نیز دیگر مراکز این جشنواره را به اجرا بگذارند در این جشنواره علاوه بربچه های عضو مراکز ، بزرگتر ها نیز می توانند در بخش آزاد قصه گویی خود را به ر قابت بگذارند و برگزیده های آنها نیز به جشنواره استانی معرفی خواهند شد.

جشن قصه مقدمه ای است برای برگزاری جشنواره استانی قصه گویی که به جشنواره بین المللی در تهران منتهی می شود .برگزیده های جشن قصه در مراکز به جشنواره استانی راه می یابند و از آنجا شانس و توانایی خود را برای راه یابی به جشنواره بین المللی محک می زنند .

قصه گویی در ایلام به عنوان فعالیتی مهم برای مخاطبین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تمامی مراکز استان اجرا می شود و هر ساله نیز قصه گویانی از ایلام در ردیف برگزیده های جشنواره بین المللی قصه گویی قرار می گیرند که نشان از توانایی ایلامی ها در هنر قصه گویی دارد.

بیست ودو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی برای بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ، ادبی ، هنری ،علمی و پژوهشی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =