کد خبر: 281241
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
بازدید 464
برگزاری جشن عید غدیرخم در ایستگاه فصل گرم کتاب تهران

هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید غدیر خم، ایستگاه طرح فصل گرم کتاب کانون استان تهران میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های تهرانی در پارک لاله بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، طرح پویش«فصل گرم کتاب» با شعار«خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» در چهارمین هفته از اجرای خود ، با برگزاری جشن عید غدیرخم میزبان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های تهرانی در پارک لاله بود.

بر اساس این گزارش، در این ویژه‌برنامه گروه هم نوازی فلوت کودکان کارگاه‌های موسیقی کانون و تک نوازان ساز تنبک به همراهی آرش لطفی مدرس کارگاه موسیقی مراکز کانون استان، به اجرای قطعاتی شاد پرداختند.

همچنین مربیان حاضر در غرفۀ کانون، با برگزاری مسابقات گروهی همچون طناب‌کشی و دیگر بازی‌های محلی لحظاتی شاد و مفرح را برای خانواده‌ها ایجاد کردند.

از دیگر برنامه‌های این جشن، پرده‌خوانی محمدرضا قاضی میرسعید عضو نوجوان مرکز شماره ۱۵ بود که داستان فتح خیبر را هنرمندانه اجرا کرد.

هم‌زمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در محوطه بیرونی غرفه، کارگاه کتاب‌خوانی و نقاشی در ایستگاه کانون برقرار بود و بچه‌ها به همراهی والدینشان با موضوع عید نقاشی کشیدند و کتاب و محصولات کانون را هدیه گرفتند.

گفتنی است، طرح «فصل گرم کتاب» در سه هفتۀ گذشته با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب با هدف ترویج کتاب و کتاب‌خوانی میان خانواده‌ها در منطقه ۶ پارک شفق، به کودکان و نوجوانان این منطقه خدمات فرهنگی، هنری ارایه داد و ازاین‌پس در پارک لاله به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

در این ویژه‌برنامه که از ساعت ۱۸ تا ۲۰/۳۰ برگزار شد، محمود سلیمانی مدیر کل کانون استان، معاون اداری مالی و برخی کارشناسان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =