جشن پایان فعالیت‌های تابستانی مرکز مجتمع کرج برگزار شد

          اعضا و مربیان مرکز مجتمع کانون در کرج، ویژه برنامه جشن مراسم پایان فعالیت‌های تابستانی را اجرا کردند.

                               به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، نرمین کریمی مسئول مرکز مجتمع کانون در کرج،  ضمن اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این مراسم،  واگذاری بخشی از  فعالیت‌های اجرایی به خود کودکان ونوجوانان بود، تا آن‌چه را که در فصل تابستان، با همکاری مربیان‌شان آموخته بودند، اجرا کنند.

کریمی همچنین گفت دوگروه سرود کودک  ونوجوان در این مراسم سرودهایی با نام «دلم یک دوست می‌خواهد» و «دوست دارم زندگی را  » را اجرا کردند؛ دو گروه نمایش عروسکی و پویا نمایی نیز آثار خود با عنوان‌های «مهمان جا مانده» و «قند و نمک » را به نمایش گذاشتند و تعدادی از اعضا نیز موسیقی زنده و نمایش خلاق اجرا کردند.

تجلیل ازمحمد امین اکرمی، برگزیده بخش استانی جشنواره خاطر نویسی رضوی و مهدی هادی، برگزیده بخش استانی مسابقه داستان نویسی رضوی و پخش نماهنگ ویژه فعالیتهای تابستانی مرکز، از دیگر ویژه برنامه‌های این جشن بود.  

مسئول مرکز مجتمع،  ادامه داد  ،   ویژه برنامه کافه کتاب با حضور نوجوانان در ایام تابستان  اجرا می شد و در جشن پایان تابستان این مرکز، قطعه ادبی در رابطه با این کارگاه‌ها که توسط خود نوجوانان نوشته شده بود، خوانده شد.

                وی در پایان گفت، فعالیت‌های مرکز مجتمع هم‌چنان ادامه دارد و این مرکز، مانند سایر مراکز، در تمام روزهای سال به جز ایام تعطیلات رسمی،  پذیرای کودکان ونوجوانان خواهد بود،  اما با توجه به در پیش بودن ماه محرم و ایام سوگواری این ماه، این مراسم امسال زودتر برگزار شد.

گفتنی است این جشن،  روز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ و با حضور جمعی از اعضا، والدین و مربیان و کارشناسان کانون استان البرز،  در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، واقع در کرج، خیابان شهید صدوقی ، برگزار شده بود .  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =