شور و نشاط جشنواره بین المللی قصه گویی در مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران

همزمان با برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، مراکز فرهنگی و هنری کانون مازندران جشن قصه برگزار می نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان مازندران انتشار یافت و بر همین اساس، جشن قصه با حضور کودکان، نوجوانان و پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در مراکز به اجرا در آمد.

بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در بخش مراکز فرهنگی و هنری با مشارکت 27مرکز فرهنگی وهنری ثابت و 5 کتابخانه سیار روستایی در حال برگزاری است.

بر اساس فراخوان منتشر شده، موضوع این جشنواره «قصه زندگی من» است و علاقه‌مندان  می‎توانند تا ۲۵ شهریور با مراجعه به سایت www.Kanoonfest.ir در این جشنواره شرکت کنند و قصه بگویند.

جشنواره بین المللی قصه گویی در سه سطح دختران و پسران ۱۴الی ۱۸ سال، زنان و مردان بالای ۱۸سال و مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها برگزارمی شود.

در عین حال،  قصه های ۹۰ ثانیه ای  نیز بخش دیگری از جشنواره است که  علاقه‎مندان بدون محدودیت سنی می توانند از قصه شان در مدت زمان 90 ثانیه، فیلم بگیرند و در سایت جشنواره بارگزاری نمایند تا در رقابت برترین‌ها قرار گیرند.

بخش استانی بیست و یکمین جشنواره قصه گویی کانون در مازندران قرار است  همزمان با هفته ملی کودک  برگزار شود تا قصه‌های برگزیده استانی برای رقابت  به بخش منطقه‌ای معرفی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =