کد خبر: 281346
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
بازدید 400
ویژه برنامه‌های پایان تابستان در مراکز کانون استان قزوین

در روزهای پایانی شهریور، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌ها، پایانی خوب برای فعالیت‌های تابستانی رقم می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین،روزهای پایانی شهریور را در میان شور و هیاهوی کودکانه می گذرانند.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به مناسبت آخرین روزهای تابستان،با حضور بیش از 100 عضو و شماری از خانواده‌ها یک جشن کتابخانه ای برگزار کرد.

مهمان ویژه این مراسم «سعید نجف آبادی» (گرافیست، خوشنویس و موسس گروه نشانه خانه ایران) بود که در کنار کارشناس هنری کانون استان، درباره مشاغل هنری با اعضا به گفت‌و گو نشست.

تلاوت قران کریم، سرود ملی، خوش‌آمدگویی مربی مسوول مرکز، نمایش نماهنگ فعالیت‌های تابستان 97  گفتگوی مهمان ویژه برنامه با اعضا، اجرای موسیقی اعضا کانون پرورش فکری و اهدای جایزه به اعضای فعال از برنامه‌های این جشن بود.

در ادامه نمایشگاه آثار شش ماهه اعضا با بیش از 220 اثر، توسط کوچکترین عضو مرکز فرهنگی و هنری محمدیه «کیانا محمدی درگاه » به همراه مهمان ویژه و مربیان مرکز افتتاح شد.

این نمایشگاه برای بازدید همه علاقه‌مندان تا 27 شهریور در این مرکز دایرخواهد بود.

مرکز فرهنگی و هنری قزوین شماره سه هم با برپایی یک جشن، پایان فعالیت‌های تابستانی را برای اعضا،خاطره انگیز ساخت.

این جشن با برگزاری مرحله کتابخانه‌ای بیست و یکمین جشنواره قصه ‌گویی کانون همراه بود و 20 عضو نوجوان طی آن برای مهمانان برنامه، قصه گفتند.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، مسابقه، قصه گویی، آواز، قدردانی از اعضای فعال مرکز و بازدید از نمایشگاه آثار اعضا از برنامه‌های این مراسم بود که برای بیش از 80 مهمان اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد هم به مناسبت پایان تابستان، نمایشگاه آثار اعضا و کارگاه مادر و کودک را برگزار کرد.

این مرکز در تاریخ 14 و 15 شهریور، با حضور بیش از 100عضو مرکز و شماری از خانواده‌ها، چندین فعالیت فرهنگی و هنری اجرا کرد.

بازدید از نمایشگاه و قدردانی از اعضای فعال از برنامه‌های این مراسم بود که با هدف همگام شدن والدین با فعالیت‌های کانون و ایجاد انگیزه در بین اعضا اجرا شد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در مرکز ضیاآباد دایر است.

عضو مرکز فرهنگی و هنری آوج هم در مراسم یادواره شهدای آوج که در امامزاده محمدطاهر این شهرستان برگزار شد،رنامه ‌ای از یک فرزند شهید به پدرش را خوانش کرد و جایزه‌ای از سردار سرلشگر صباغ دریافت کرد.در ادامه مهمانان مراسم از غرفه ستاد کمیته بانوان که کارگروه فرهنگی آن را کانون بر عهده داشت بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =