بازدید نماینده مجلس و فرماندار سمنان از پویش فصل گرم کتاب

ششمین ایستگاه کتاب‌خوانی پویش «فصل گرم کتاب»، همزمان با جشنواره اوقات فراغت هیأت‌های ورزشی در استادیوم ۱۵هزار نفری ولایت سمنان با بازدید نماینده مجلس و فرماندار سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان از اجرای پویش «فصل گرم کتاب» همزمان با آیین اختتامیه برنامه‌های پایگاه‌های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد و گفت: در این جشنواره، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان و جمعی از اعضای شورای شهر از غرفه کانون پرورش فکری بازدید و آثار اعضا و مربیان را شایسته تقدیر دانستند.

جمال در ادامه افزود: همتی با حضور در جمع صمیمی کودکان و نوجوانان حاضر در ایستگاه پویش «فصل گرم کتاب»، ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با اعضا و مربیان، شاهد اجرای برنامه‌های آنان در این پویش بود و از تلاش‌های کانون پرورش فکری استان سمنان و نیز از توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

جمال، هدف از حضور کانون در این جشنواره را معرفی توان‌مندی‌ها و قابلیت‌های کانون پرورش فکری به بازدیدکنندگان و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای بهره‌گیری بیشتر کودکان و نوجوانان از امکانات این نهاد فرهنگی، هنری و ادبی عنوان و خاطرنشان کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی بنا به خواسته کانونی‌ها به بیان قصه ۹۰ ثانیه‌ای پرداخت و از مردم برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی دعوت کرد.

وی، همچنین اظهار داشت: مربیان مجتمع و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون سمنان در این ایستگاه ضمن معرفی کانون پرورش فکری و فعالیت‌های متنوع آن به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پرداختند و مخاطبان کودک و نوجوان و والدین را به بازدید از آثار خلق شده توسط اعضا در کارگاه ماکت‌سازی، کاردستی، نشریه دیواری، نمایش عروسکی و... دعوت کردند.

گفتنی است؛ این جشنواره از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان با همکاری پایگاه‌های مجری طرح اوقات فراغت و هیأت‌های ورزشی همراه با پیاده‌روی خانوادگی شامگاه یک‌شنبه ۱۸ شهریورماه ۱۳۹۷ از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در استادیوم ولایت برگزار و با استقبال کودکان و نوجوانان روبرو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =