کد خبر: 281439
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
بازدید 754
رقابت‌ها و رفاقت‌های اعضای کانون ۱۵ تهران در اردو

اعضای نوجوان مرکز تخصصی ادبی«شماره ۱۵» کانون استان تهران، در اردوی یک‌روزه به پارک آزادگان، در مسابقه سخنوری و مسابقات ورزشی باهم به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، اعضای مرکز تخصصی ادبی «شماره۱۵‌» در آخرین روزهای تابستان ۱۳۹۷ به همراه مربیان خود به پارک آزادگان تهران رفته و روزی خاطره‌انگیز را پشت سر گذاشتند.

بنابراین گزارش، در این اردوی یک‌روزه که از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ۱۶ ادامه داشت، اعضای شرکت‌کننده ضمن انجام برگزاری مسابقه فوتبال، در رقابتی دیگر با عنوان مسابقه «سخنوری» که از پیش مهیای آن شده بودند شرکت کردند.

بر این اساس این مسابقه با توجه به موضوع تابستان این کتابخانه، با عنوان«هویت » و باهدف آشنایی با هویت فردی و اجتماعی، تقویت مهارت بیان و تقویت اعتمادبه‌نفس و همچنین تقویت توان اعضا در تحلیل و درک مطالب و طبقه‌بندی افکارشان، با هدایت مربیان برگزار شد.

پسران نوجوان حاضر در اردو با شرکت در این رقابت دوستانه با موضوعات «من که هستم، من و دوستانم، ازچه شغلی بدم می‌آید و...» در زمان مشخص به سخنرانی ‌پرداختند و دیگر اعضا آنها را مورد قضاوت و داوری قرار دادند. این مسابقه در راستای فعالیت بحث آزاد که در طول تابستان به‌طور مداوم در این مرکز به اجرا درآمد، برگزار شد.

در پایان نوجوانان با مشارکت هم و با همراهی مربیانشان، با پخت املت، ناهار را در پارک صرف کردند و این روز پرخاطره را با گرفتن عکس یادگاری به ثبت رساندند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =