کد خبر: 281447
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
مهلت ارسال آثار به مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی تمدید شد

مهلت زمان ارسال آثار به دبیرخانه مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در خوزستان تا نیمه‌ی اول مهر 1397 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، با درخواست‌های بسیاری از سوی مراکز کانون پرورش فکری در استان، قصه‌گویان و علاقه‌مندان به قصه‌گویی برای تمدید زمان ارسال آثار به دبیرخانه مهلت ارسال آثار به بخش قصه‌گویی تخصصی شامل: «قصه‌گویی کلاسیک و خلاق» در سه سطح دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان بالای 18 سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها تا هشتم مهر و قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای و بین‌المللی نیز تا 15 مهر تمدید شد.

مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در خوزستان با استقبال خوبی از سوی قصه‌گویان روبه‌رو شده است به‌گونه‌ای که تاکنون بیش از 170 اثر، به دبیرخانه این رویداد فرهنگی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسیده است.

از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا نسبت به تولید و ارسال آثار خود در زمان مشخص شده از طریق سایت جشنواره به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

مرحله پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در استان خوزستان 25 و 26 مهرماه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

گفتنی است: دبیرخانه استانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی خوزستان، در اهواز، امانیه، پیچ استادیوم، معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =