کد خبر: 281463
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
مهلت ارسال آثار به مسابقه قصه‌گویی کانون تمدید شد

مهلت زمان ارسال آثار قصه‌گویان به دبیرخانه استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا نیمه مهرماه 1397 تمدید شد.

به گزارش اداره‌ کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارج نهادن به درخواست دوست­داران قصه­‌گویی و ایجاد فرصت مشارکت بیشتر زمان ارسال آثار به دبیرخانه استانی  تمدید شد.  

مدیر کل کانون پرورش فکری استان اضافه کرد: مهلت زمانی ارسال آثار بخش مقاله‌نویسی و قصه‌گویی تخصصی شامل: «قصه­‌گویی کلاسیک و خلاق» در سه سطح دختران و پسران 14 تا 18 سال، زنان و مردان بالای 18 سال و مادربزرگ‌­ها و پدربزرگ‌­ها تا هشتم مهر تمدید شده است.

حمیدی در ادامه اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در بخش قصه‌گویی 90 ثانیه‌ای و بین‌المللی نیز تا 15 مهر ماه فرصت دارند، پس از  تهیه فیلم قصه‌ی خود و تکمیل فرم ثبت نام در این مسابقه شرکت کنند.

وی با تأکید بر این‌که فرصت بیشتری برای تمدید زمان ارسال آثار نداریم یادآور شد: از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا نسبت به تولید و ارسال آثار خود در زمان مشخص شده از طریق سایت مسابقه به آدرس www.kanoonfest.ir اقدام کنند.

حمیدی در پایان گفت: مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی  26 و 27 مهرماه 1397 در بیرجند برگزار می‌شود.

 دبیرخانه استانی بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی خراسان جنوبی در بیرجند، خیابان غفاری، خیابان یاس، پلاک 44 واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =