کد خبر: 281521
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
بازدید 735
پشمک خان « قصه زندگی من» را به اعضای کانون ۲ تهران معرفی کرد

در ویژه‌برنامه پایان تابستان مرکز شماره ۲ کانون استان تهران که با حضور۱۲۰نفر از اعضا برگزار شد، عروسک پشمک خان بیست و یکمین مسابقه قصه‌گویی کانون را به اعضای علاقه‌مند معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در روزهای پایانی شهریورماه  ۱۳۹۷ اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره ۲ با شرکت در ویژه‌برنامه پایان کارگاه‌های تابستانه، با روزهای فصل گرم تابستان خداحافظی کردند.

بنابراین گزارش، در این ویژه‌برنامه که با اجرای تلفیقی مجری و عروسک«پشمک خان» آغاز شد، مسابقه «قصه زندگی من » توسط عروسک پشمک خان، با عروسک‌گردانی «امیرحسین پروپناهی» عضو نوجوان مرکز به علاقه‌مندان معرفی شد.

پشمک خان ضمن بیان قصه زندگی خود که با لحنی طنزگونه همراه بود، از اعضا خواست قصه زندگی‌شان را در نود ثانیه برای یکدیگر تعریف کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

بنا به گفته لیلا افسری مربی مسئول این مرکز فرهنگی هنری، کودکان و نوجوانان با شرکت در این مسابقه، توانایی قصه‌گویی خود را محک زده و پشمک خان ضمن همراهی با آنان، از بچه‌ها خواست تا این مسابقه را به والدین و دیگر دوستانشان معرفی کنند.

در این ویژه‌برنامه، بازی ادبی گروهی داستان‌سرایی خلاق با استفاده از شیوه تعلیق و بداهه گویی به اجرا درآمد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

از دیگر بخش‌های این مراسم، مسابقه ادبی داستان‌نویسی طنز بود که اعضا با استفاده از سه کلمه که توسط مجری به آن‌ها اعلام شد، یک متن طنز نوشتند و در پایان به آثار برگزیده هدایایی داده شد.

این برنامه با تقدیر از اعضای فعال کلاسهای فرهنگی، هنری و ادبی، برگزیدگان مسابقات قصه زندگی من و متن نویسی طنز به پایان رسید.

گفتنی است در این ویژه‌برنامه ابوالفضل برزگر به قرائت آیاتی از قرآن مجید پرداخت و همچنین امیر طوری، سید حسن حسینی، کوشا کریم‌خانی، سجاد احمد پور و علیرضا احمد پور نمایش عروسکی افسانه گل‌های آبی را اجرا کردند.

مرکز شماره ۲ کانون استان تهران در منطقه ۱۱، خیابان هلال‌احمر،خیابان شهید محمدباقر خورک، بن‌بست کتابخانه، همه‌روزه در تمام فصول سال پذیرای کودکان و نوجوانان این منطقه از شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =