درخشش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در کنکور سراسری ۱۳۹۷

۶ عضو مرکز فرهنگی هنری سراوان با قبولی در رشته¬ی پزشکی و رشته¬های مرتبط با آن افتخار آفریدند

به گزارش روابط عمومی کانون سیستان و بلوچستان، اعضای مرکز فرهنگی هنری سراوان با قبولی در دانشگاه افتخار آفریدند.

با اعلام نتیجه­ی نهایی کنکور سراسری سال ۱۳۹۷، قبولی ۶ عضو مرکز سراوان لبخند را برای همکاران به ارمغان آورد.

آیدا ملک­زاده و کوثر اَحلال­زهی در رشته­ی پزشکی و فرهاد بارَک­زهی، حمیرا آریانژاد، منصور سنجرانی و محمد دِهواری در سایر رشته­های مرتبط با آن، اعضایی بودند که به دانشگاه راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به این افتخارآفرینان بیان کرد: خوشحالیم اعضای کانون علاوه بر اینکه هنرمندان خوبی هستند در زمینه­های تحصیلی نیز موفقیت کسب کرده­اند.

معصومه هادی در ادامه افزود: پرداختن به فعالیت­های فرهنگی و هنری در کنار درس­خواندن به یادگیری بهتر و ماندگاری بیشتر مطالب در ذهن کودکان و نوجوانان کمک می­کند و ما افرادی خواهیم داشت که در تمام ساحت­های وجودی رشد یافته­اند؛ یعنی همان شش ساحتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است.

وی در خصوص این شش ساحت عنوان کرد: تربیت دینی و اخلاقی، تربیت سیاسی و اجتماعی، تربیت زیستی و بدنی، تربیت هنری و زیباشناختی، تربیت اقتصادی و حرفه­ای و تربیت علمی و فناوری ساحت­هایی هستند که تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس آن و با تکیه بر پنج عنصر علم، ایمان، اخلاق، عمل و تفکر صورت خواهد گرفت.

قابل ذکر است ایمان ارباب، محمد سپاهی، سارا و مریم نوری­نژاد، مسلم محمدی و زهرا دهواری نیز اعضای مرکز فرهنگی هنری سراوان هستند که در سال گذشته در دانشگاه سراسری پذیرفته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =