کد خبر: 281548
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
بازدید 798
کارگاه «من در ۵۰سال بعد»  در کانون ۱۵ تهران

کارگاه دوروزه با موضوع «من در ۵۰سال بعد» با حضور اعضای کودک و نوجوان مرکز تخصصی ادبی ( شماره ۱۵) در آخرین روزهای فصل تابستان ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مرکز تخصصی ادبی ( شماره ۱۵) کانون استان، در روزهای  پایانی از شهریورماه ۱۳۹۷ کارگاه دوروزه زبان مشترک که شامل سه کارگاه هم‌زمان فرهنگی، هنری و ادبی بود را با حضور ۳۵ نفر از اعضای  فعال کودک و نوجوان پسر و۵۰ نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر برگزار کرد.

این کارگاه باهدف تقویت توان ادبی و هنری، ایجاد انسجام میان فعالیت‌های گوناگون با موضوع هویت‌، نوآوری در شیوه اجرای فعالیت‌های رایج کانون برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اعضا در این کارگاه، با توجه به گروه سنی‌شان به  ۳ دسته تقسیم شدند و آثار فرهنگی،ادبی و هنری خود را با موضوع «من در ۵۰ سال بعد» اجرا کرده و تصوراتشان را از آینده خلق کردند.

بر این اساس، در بخش فرهنگی این کارگاه، اعضا به شیوه کاردستی و ساخت عروسک دستکشی، عروسک خودشان را  در ۵۰سال آینده طراحی کرده و ساختند و تصورات خلاقشان را به نمایش گذاشتند.

در بخش هنری نیز بچه‌ها اقدام به کشیدن نقاشی خودشان در ۵۰سال بعد کرده و در کارگاه ادبی در مورد آینده خودشان در ۵۰سال بعد نوشتند.

در این برنامه، هر گروه می‌توانست  در ۲ کارگاه شرکت کند و در رشته‌های مختلف به خلق آثار خود بپردازد.

مربیان این مرکز تخصصی، آثار به‌دست‌آمده از این کارگاه دوروزه را جمع‌آوری و در نمایشگاهی در معرض دید عموم قراردادند.

مرکز تخصصی ادبی کانون استان واقع در منطقه ۱۰، خیابان کمیل، سه‌راه قصرالدشت، پارک رضوان در تمام طول سال پذیرای کودکان و نوجوانان این منطقه از شهر تهران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =