«سقای کبوتران بی‌بال» در مرکز فرهنگی هنری نیمروز(سیستان و بلوچستان)

امام جمعه‌ی شهرستان نیمروز: امام حسین(ع) با قیام خویش اهمیت نماز و قرآن و امر به معروف را برای ما بیان کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه­‌ی «سقای کبوتران بی­‌بال» در مرکز فرهنگی هنری نیمروز برگزار شد.

در این ویژه برنامه، که با حضور گسترده­‌ی مسئولان محلی، کارشناسان کانون استان، مربیان و اعضای مرکز نیمروز همراه بود، یکی از اعضای این مرکز فرهنگی هنری کتاب « بزرگ‌ترین دختر عالم » با موضوع حضرت رقیه(س) را به حاضران معرفی کرد و پس از آن سرود، شعرخوانی(اعضا و مربیان) و نوحه خوانی(اعضا) برای حاضران اجرا شد.

در ادامه امام جمعه­‌ی شهرستان نیمروز ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، از اجرای برنامه­‌های اعضا تشکر کرد و به مربیان مرکز به خاطر پرورش چنین استعدادهایی تبریک گفت.

حجت­‌الاسلام محمد راشکی سپس با پرسشی در خصوص کودکان حاضر در واقعه­‌ی کربلا سخنان خود را ادامه داد و از کودکان و نوجوانان حاضر در این ویژه برنامه خواست در نام بردن از این شخصیت­‌ها به او کمک کنند.

«اهمیت نماز در نزد مومن» بخش دیگری از سخنان راشکی بود که پس از اشاره به آن گفت: امام حسین(ع) با خواندن نماز در حالی­‌که جنگ در جریان بود به ما آموخت که این عبادت را مهم بدانیم.

وی در پایان سخنان خود «قرآن و امر به معروف و نهی از منکر» را دو پیام دیگر قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و از حاضران خواست به اهمیت این پیام‌­ها بیندیشند و در عمل به آنها بکوشند.

فرماندار، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، شهردار، بخشدار، رییس راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، میراث فرهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مهمانان حاضر در این ویژه برنامه‌­ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در نیمروز بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =