دومین جلسه تدوین برنامه های هفته جهانی فضا در سازمان فضایی ایران تشکیل شد

افتتاحیه هفته جهانی فضا با همکاری سازمان فضایی ایران و کانون استان قم و همچنین دستگاه‌های اجرایی استان در روز ۱۳۹۷/۰۷/۱۲ در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون استان قم و به نقل از روابط عمومی سازمان فضایی ایران،  دومین جلسه هماهنگی ستاد برگزاری هفته جهانی فضا سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ به ریاست دبیر هفته جهانی فضا و با حضور نمایندگان دانشگاه ها، مراکز علمی، سازمان ها و نهادهای ذیربط به منظور اطلاع رسانی و جمع بندی برنامه های تدوین شده هفته جهانی فضا برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی برنامه ها، نحوه همکاری ها به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم مورد بررسی قرار گرفت.
دکتر محمدی دبیر هفته جهانی فضا با اشاره به حمایت سازمان از فعالیت های ترویجی در طول هفته جهانی فضا گفت: از سازمان ها و شرکت های فعال درخواست می شود برنامه های خود را در قالب فرم های ثبت رویداد که در وب سایت سازمان وجود دارند به دبیرخانه دائمی هفته جهانی فضا ارسال نمایند تا در سایت انجمن هفته جهانی فضا ثبت گردد.
محمدی افزود: حمایت سازمان فضایی ایران از برنامه های اعلام شده در شهرستان ها و شهرهای محروم و کمتر برخوردار بیشتر خواهد بود.
دبیر هفته جهانی فضا در ادامه اظهار داشت: برنامه های عمومی و تخصصی هفته جهانی فضا در کنفرانس خبری که به همین مناسبت برگزار خواهد شد اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =