اعضای کارگاههای کانون در مسابقات رباتیک استان

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری نمایشی از ربات‌های دست ساز خود در مسابقات رباتیک و هوا فضا اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با به پایان رسیدن ترم دوم کارگاه‌های تابستانه رباتیک اعضای مراکز شهرستان شهرکرد و سامان ریات‌های دست ساز خود را در مسابقات رباتیک و هوا فضا برای خانواده ها و اعضای دیگر مراکز در سالن گالری اداره کل کانون به نمایش گذاشتند.

بر این اساس: پرورش خلاقیت، پرورش مهارت‌های فکری و عملی، آموزش مفاهیم علمی و استفاده‌ی آن در صنایع، شکوفایی استعدادها،تلفیق کار عملی و نظری، اشنایی با روند کارهای صنعتی، تلاش در جهت ثبت اختراع، ایجاد شور و انگیزه، ایجاد رقابت سازنده در جهت پیشرفت فردی و گروهی، کسب تجربه، جرات و جسارت بخشیدن و اراده قوی در بین اعضا را از جمله اهداف برگزاری کارگاههای رباتیک در کانون است.

بر اساس این خبر: آموزش‌های رباتیک در طول سال به صورت دوره ای توسط متخصصان این زمینه برای کودکان و نوجوانان مراکز کانون در استان برگزار می شود که اعضای مراکز می‌توانند از این کارگاه‌ها بهره مند شده و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایند و بتوانند در مسابقات ملی و بین المللی بدرخشند.

در این دور از مسابقات از میان 60 نفر شرکت کننده 13 نفر از کودکان و نوجوانان به عنوان منتخب معرفی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =