کد خبر: 281777
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
بازدید 734
 درخشش عضوارشد کانون استان یزد در جشنواره‌ی دانش‌آموزی کشوری

زهرا قیومی‌زاده عضو ارشد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک ابرکوه، در بخش داستان‌نویسی جشنواره‌ی فرهنگی هنری دانش آموزی کشوری حائزرتبه و مقام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، این عضو ارشد در مرحله‌ی نهایی مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزی به میزبانی تهران، درتابستان ۹۷ به مقام سومی کشور در داستان‌نویسی نائل آمده است. ضمن‌ این‌که در جشنواره‌ی دانش‌آموزی به میزبانی نیشابور در تابستان ۹۶ به دلیل حجاب و نیز بخشیدن جایزه‌اش به انجمن بیماران پروانه‌ای از طرف معاون وزیر آموزش و پرورش، یک سفر کربلا هدیه گرفته است.

 گفتنی‌است «زهرا قیومی زاده»، دختری کاملا اجتماعی و خوش اخلاق و شوخ طبع و مهربان است و از بچگی فوق‌العاده اهل مطالعه بوده و در حال حاضر، بیشترین زمان فراغتش را به مطالعه‌ی کتاب‌های غیردرسی می‌گذراند و هنرارزش‌مند نویسندگی را از مادر شاعرش فریبا قیومی‌زاده که از شاعران برجسته‌ی استان به حساب می‌آید به ارث برده است.

 وی سبک نویسندگی‌اش، داستان‌های کوتاه فانتزی است و گاهی هم شعر سپید می‌نویسد اما بیشتر به داستان علاقه دارد.

 این عضوارشد کانون، ضمن کسب مقام برتری مرحله‌ی استانی جشنواره‌ی جوان خوارزمی دربخش داستان‌نویسی، طی دوسال پیاپی در سال‌های ۹۶ و ۹۷، مقام‌های برتردیگری نیز در سطح استان، را درکارنامه‌ی افتخاراتش، دارد که می‌توان به جشنواره‌ی «شعرانقلاب»، «رضوی»، «کودک، نماز، نیایش»، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =