کد خبر: 281861
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
کانون کتاب‌هایش را در فرانکفورت عرضه می‌کند

بیش از ۱۰۰ عنوان از کتاب‌های پرمخاطب و جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۲۰۱۸ عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۰تا ۱۴ اکتبر ۲۰۱۸) در کشور آلمان برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این دوره کتاب‌های صوتی و تصویری، کتاب‌های انگلیسی، مجموعه‌ی نیاکان ما و برگزیده‌ی ‌آثاری که تاکنون حق نشر آن‌ها را از ناشران خارجی خریداری کرده را به نمایش می‌گذارد.

هم‌چنین برای معرفی بیشتر کتاب‌های کانون به ناشران خارجی و بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت دو کتابچه تدوین شده که در یکی از آن‌ها نزدیک به ۳۸۸ عنوان از کتاب‌های تازه کانون و آثاری که توانسته موفقیت‌های بین‌المللی به دست آورد به زبان انگلیسی و در کتابچه دیگر خلاصه نزدیک به ۷۰ عنوان از رمان‌های نوجوان به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.

هفتادمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت با حضور بیش از ۱هزار و ۲۰۰ ناشر کودک و نوجوان برپا می‌شود و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه تلاش می‌کند تا ضمن معرفی و عرضه ‌کتاب‌های خود، با ناشران سایر کشورها نیز برای خرید و فروش حق نشر آثار ارتباط‌های دوسویه برقرار کند.

نمایشگاه فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای معاملات بازرگانی و تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.

غرفه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه در سالن ۳.۰ شماره  G۱۳۰واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =