کد خبر: 282042
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
همزمان با هفته کودک ۵۰ ویژ برنامه در سیریک اجرا می‌شود

مربی مسوول کانون پرورش فکری سیریک از اجرای برنامه‌های متنوع هم‌زمان با هفته کودک در این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، کلثوم رئیسی دبیر هفته ملی کودک و  مربی مسول کانون سیریک لزوم و اهمیت توجه به حقوق کودکان به عنوان یک مساله مهم و پذیرفته شده‌ی بین‌المللی سال‌هاست که محور فعالیت انجمن‌ها و تشکلات متولی امور کودکان را تشکیل داده است.

رئیسی با اشاره به برنامه‌های اجرایی هفته کودک در سیریک اظهارکرد: همزمان با هفته کودک بیش از ۵۰ برنامه در سراسر شهرستان با محوریت کودکان برگزار خواهد شد.

دیدار کودکان با فرماندار، ویزیت رایگان دندانپزشکی کودکان، نمایشگاه کودک هنر خلاقیت، کارگاه فرزندپروری ویژه والدین، اهدای کتاب به کودکان، تقدیر از کودکان برگزیده، جشنواره ویژه هفته کودک با اجرای برنامه‌های پرواز بادبادک‌ها، مسابقه دوچرخه سواری، ایستگاه خیریه به نفع کودکان کم برخوردار بخشی از برنامه‌هایی‌ است که هم‌زمان با هفته کودک در شهرستان سیریک اجرا می شود.

مربی مسوول کانون سیریک همچنین خاطر نشان کرد: در اولین روز از هفته ملی مراسم نمادین با حضور مدیران ادارات در مدرسه استثنایی شفق برگزارشد. این برنامه که به همت کانون پرورش سیریک و با مشارکت بهداشت و درمان انجام شد مربیان مرکز فرهنگی هنری به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

در پایان این دیدار از طرف کانون پرورش وشبکه بهداشت به دانش‌آموزان کتاب و لوازم التحریر اهدا شد.


 


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =