برگزاری همایش  اولیا و مربیان با همکاری کارگروه هفته ملی کودک شهرستان میناب

به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک همایشی با عنوان «همایش اولیاء» با همکاری کارگروه هفته ملی کودک شهرستان میناب در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، سیده حمیده حسینی مربی فرهنگی دبیر کارگروه هفته ملی کودک از برگزاری همایش اولیا و مربیان با حضور اولیا ومربیان خبر داد.

وی افزود: در این همایش که باهمکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان میناب، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش، مسوول فوریت‌های پزشکی برگزارشد در خصوص حقوق کودکان بحث و گفتو شد.

حسینی هدف از اجرای این برنامه را آموزش و آگاهی دادن خانواده ها با حقوق کودکان وهمچنین آشنایی با کمکهای اولیه ونحوه ی صحیح برخورد خانواده ها در صورت بروز اتفاقات غیر منتظره برای کودکان دلبندشان دانست.

 کارشناس هسته مشاوره مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میناب در این همایش ضمن اشاره به حق رشد کودک گفت: حق کودک تنها تامین نیازهای مادی ایشان نیست بلکه تربیت وتامین سلامت روانی آنها نیز امری بسیار مهم می باشد.

همچنین در این همایش کارشناس حوزه بهداشت نیز آمادگی مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان میناب را در خصوص آموزش کامل کمک‌های اولیه به والدین اعلام شد.

در پایان والدین پاسخ سوالات خودرا پیرامون رویارویی با مسائل ومشکلات تربیتی کودکان، را از وی  شنیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =