ویژه‌برنامه‌ سه‌ساله‌های حسینی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان فارس از برگزاری ویژه‌برنامه سه‌ساله‌های حسینی(ع) در حرم مطهر شاهچراغ(س) خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، معصومه فروتن در حاشیه برنامه روزجهانی کودک که در مهدکودک شایستگان شیراز برگزار شد، گفت: برنامه سه‌ساله‌های حسینی با حضور 200 نفر از کودکان و والدین آنان به‌مناسبت هفته ملی کودک  برگزار می‌شود و از محورهای مهم برگزاری این ویژه‌برنامه نیز آشنایی کودکان با امام حسین(ع)، قیام عاشورا و سایر آموزه‌های دینی و مذهبی است.

فروتن با اشاره به سایر برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان فارس به‌مناسبت هفته ملی کودک تصریح کرد: به همین مناسبت 18 مهر با حضور کودکان مهدکودک‌های شهر در فرهنگسرای طاووسیه روز جهانی کودک گرامی داشته می‌شود.

او گفت: روز 19 مهر نیز در سالن پیامبراکرم(ص) بهزیستی نیز با حضور کودکان و مربیان نیز ویژه‌برنامه‌های مختلف از جمله کارگاه‌های نقاشی برگزار می‌شود.

معاون اداره کل بهزیستی استان فارس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان آرزوی من و فیلم کوتاه عنوان کرد.

حمید آذرمی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان شیراز نیز با تبریک روز جهانی کودک اظهار داشت: کودک در تمام مذاهب، ادیان و فرهنگ‌ها از جایگاه بالایی برخوردار است و اگر خواستار تداوم نسل بشر به‌صورت مطلوب هستیم باید به‌روی کودکان و تربیت صحیح آنان سرمایه‌گذاری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =