رابطه‌ی بسیار مثبتی با دولت ایران داریم

ویل پارکس ضمن ارزیابی مثبت از هم‌کاری دولت ایران با دفتر یونیسف در ایران، فعالیت کانون پرورش پرورش ‌فکری و آموزش ‌و پرورش را در فراهم کردن خدمات آموزشی و فرهنگی برای کودکان ایرانی ارزشمند خواند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با روز جهانی کودک نماینده‌ی یونیسف با اشاره به این‌که این سازمان سال گذشته 70 سالگی فعالیت خود در ایران را جشن گرفته است، گفت: ما با بیش از هفت دهه همکاری با دولت ایران، درحال‌ حاضر نیز با 18 سازمان و وزارت‌خانه‌ی دولتی تعامل بسیار سازنده‌ای داریم.

ویل پارکس که در مراسم روز جهانی کودک در کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان حضور یافته بود با اشاره به فعالیت‌های یونیسف در حوزه‌های مختلفی چون بهداشت، تغذیه، سلامت، آموزش، رفاه و حمایت از کودکان عنوان کرد که درحال‌حاضر این سازمان با دولت جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای پنج‌ساله دارد. او با تاکید بر این‌که اولویت این برنامه‌ها کودکان مناطق محروم است گفت: به نظر من یونیسف در ایران رابطه نزدیک و مثبتی با دولت دارد.

نماینده‌ی یونیسف در ایران با اشاره مستقیم به وزارت آموزش ‌و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان، تلاش این دو نهاد را برای رفع محرومیت از کودکان ‌و نوجوانان ایرانی و بهره‌مندی آن‌ها از امکانات آموزشی و فرهنگی ارزشمند توصیف کرد.

مراسم روز جهانی کودک در روز دوشنبه 16 مهر به میزبانی کانون پرورش فکری با حضور وزیر آموزش‌وپروش، نماینده‌ی یونیسف در ایران، دکتر صلاح زواوی سفیر فلسطین در ایران، تعدادی از رایزن‌های فرهنگی و دیپلمات‌ها، جمعی از مسئولان، هنرمندان و هم‌چنین کودکان ‌و نوجوانان برگزار شد.

ویژه‌برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک از 14 تا 20 مهر 1397 در تهران به میزبانی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان در خیابان حجاب و همچنین مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =