کودکان با نیازهای ویژه مهمان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم شدند

به مناسبت هفته ملی کودک دانش آموزان مدرسه استثنایی ارمغان قشم، در جشن هفته ملی کودک کانون شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، در این آیین مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در جمع کودکان با نیازهای ویژه در این برنامه پای حرف‌های خودمانی کودکان نشست.

تراب ذاکری ضمن اعلام آمادگی حمایت منطقه آزاد قشم در جهت رفع کمبودها و تجهیزات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این جزیره، حمایت از کانون را گامی موثر در راستای خدمات رسانی بهتر برای کودکان عنوان کرد.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون قشم نیز گفت: هفته ملی کودک فرصتی معنوی برای ما کانونی‌هاست که  بتوانیم برای  تمام کودکان این سرزمین گامی پر امید بر داریم.

فرحناز شهنوازی افزود: همکاری با مدارس استثنایی و مراکز آموزشی و توانبخشی معلولان هلرمی تواند زمینه عضویت وحضور مداوم این کودکان را در کانون فراهم کند.

وی ادامه داد: در این راستا هر ساله کانون جهت جذب وعضویت کودکان با نیازهای ویژه، فعالیت‌های متنوعی شامل قصه‌گویی، اجرای انیمیشن‌های جذاب، اجرای مسابقه و بازی را برای کودکان با نیازهای ویژه تدارک می‌بیند.

مربی مسوول کانون قشم گفت: در پایان این جشن هدایایی که توسط سازمان منطقه آزاد تهیه شده بود به کودکان اهدا شد.

در این برنامه تراب ذاکری مشاور مدیر عامل منطقه آزاد قشم، مدیر مدرسه استثنایی ارمغان، کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان قشم حضور داشتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =