ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  درهفته ملی کودک، با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع، پذیرای بچه‌های سراسر استان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم زمان با هفته ملی کودک،ویژه برنامه های متنوعی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا می‌شود.

مرکز فرهنگی و هنری ضیاآباد در 18 مهر،میزبان 70  دانش‌آموز دختر مدرسه ابتدایی سمیه بود.این مرکز برای مهمانان خود برنامه‌های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی اجرا کرد.برپایی ایستگاه سلامت،برگزاری نشست آموزشی «سفره سلامتی» با حضور مسوول مرکز بهداشتی-درمانی ضیاآباد و کارشناسان تغذیه این منطقه، تهیه تابلو سلامتی با شعارهای بهداشتی و برپایی نمایشگاه آثار اعضا از دیگر برنامه‌های این مرکز بود.

مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره دو نیز با میزبانی دانش‌آموزان و حضور در مدارس برای بیش از 180 دانش‌آموز ابتدایی این شهرستان برنامه‌های هفته ملی کودک را اجرا کرد.

فضا سازی مرکز با همکاری اعضا،برپایی نمایشگاه، کارگاه کاردستی،اجرای سرود،قصه گویی،کارگاه نقاشی، اجرای مسابقه، نمایش فیلم،اجرای نمایش خلاق، کارگاه ادبی و اهدای جایزه به اعضای برگزیده جشنواره های رضوی از جمله فعالیت‌هایی است که تاکنون برای بچه های تاکستان توسط مربیان این مرکز اجرا شده است.

«اسد الله طاهرخانی »مشاور نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و «کریم رحمانی» معاون آموزشی اموزش و پرورش این شهرستان،از جمله مسوولانی بودند که از برنامه های کانون در هفته ملی کودک بازدید کردند.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک نیز در تاریخ 18 مهرماه (روز کودک، آموزش سلامت و ایمنی) به دیدار و عیادت کودکان بستری در بیمارستان  رفتند.دراین برنامه پرنشاط، مربیان کانون برای کودکان بیمار فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، نقاشی بر روی صورتک های کاغذی و اهدای کتاب‌های کانون انجام دادند.این برنامه با استقبال و بازدید «محمد مبین »فرماندارتاکستان، «جلال رحمانی» رئیس اداره بهداشت، رئیس و شماری از پزشکان این بیمارستان همراه شد.

مرکز فر هنگی و هنری آبیک شماره یک،  در 18 مهر میزبان 30 دانش آموزپایه ششم مدرسه پسرانه شهدای فتح المبین این شهرستان شد.

نمایش یک فیلم کانونی، کارگاه عکاسی،بازدید از نمایشگاه آثار تابستانی اعضا ،مسابقه و بازی و سرگرمی از فعالیت‌هایی بود که برای این دانش‌آموزان اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =