گفت‌وگوی صمیمانه کودکان موسسه مهر آفتاب بیرجند با مسوولان

هم‌زمان با هفته ملی کودک، جمعی از کودکان تحت پوشش موسسه مهر آفتاب بیرجند، گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با فرماندار بیرجند و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی  مدیر کل کانون استان در این مراسم که به میزبانی مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر شهرستان بیرجند برگزار شد، با حساس توصیف کردن سن کودکی و نوجوانی اظهار داشت: افرادی که عضو کانون هستند دارای اعتماد به نفس و اطلاعات بالاتری نسبت به سایر کودکان هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی برگزاری مسابقات متعدد ویژه کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های مهارت زندگی را از جمله برنامه‌های مهم برگزار شده در هفته ملی کودک ذکر کرد و گفت: آموزش مهارت زندگی اولویت ما در کانون است و در این خصوص فعالیت‌های متنوعی از جمله، مدیریت بحران، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، آموزش کمک های اولیه، ایمنی در زندگی کودکان و... برگزار شده است.

حمیدی اضافه کرد: شعار کانون در سال ۹۷ خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد، تعیین شده است و ما تلاش کردیم برای خوب زندگی کردن؛ مهارت‌های زندگی را به کودکان و نوجوانان عزیز در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی آموزش دهیم

وی اظهار امیدواری کرد: با یک هم‌افزایی و وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی استان برای گرامی‌داشت هفته ملی کودک در سال های آینده، صدای بچه‌ها بهتر از قبل شنیده شود و با برنامه ریزی صحیح احقاق حقوق کودکان در جامعه میسر شود.

در ادامه کودکان صمیمانه حرف‌ها و درد دل خود را با مدیران ارشد شهرستان از جمله علی ناصری فرماندار بیرجند مطرح کردند. در پایان از سوی کانون پرورش فکری، بهزیستی و علوم پزشکی بیرجند هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =