مسابقه استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود

با پایان یافتن داوری مسابقه قصه‌گویی در بخش استانی، این مراسم در روزهای 21 و 22 مهرماه 1397 در شهر کرمانشاه برگزار و برگزیدگان این برنامه معرفی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مسابقهقصه‌گویی استانی به میزبانی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه و به مدت 2 روز برگزار می شود.

با پایان یافتن کار داوری اولیه شرکت‌کنندگان در بخش استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، نفرهای برگزیده این رویداد بزرگ فرهنگی اعلام و برای شرکت در بخش استانی دعوت شدند.

مسابقه قصه‌گویی امسال با محور موضوعی«قصه زندگی من» بوده است.

بنا بر گزارش دبیرخانه استانی مسابقه قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، در بخش قصه‌گویی ملی که شامل (دختران و پسران، زنان و مردان، مادربزرگ‌ها و پدربزگ‌ها)، تعداد قصه های ثبت شده؛ (218) قصه از سوی دبیرخانه اعلام شد.

در بخش عمومی 90 ثانیه‌ای؛ تعداد (280) قصه برای شرکت در مسابقه ثبت شده است.

«خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد»، شعار بیست و یکمین مسابقه بین‌المللی قصه‌گویی است.

افتتاحییه مسابقه استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز شنبه،21 مهرماه 1397 در مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش؛ واقع در کرمانشاه، سه راه 22 بهمن و اختتامیه نیز در روز یکشنبه 22 مهرماه 1397 راس ساعت شانزده و سی دقیقه برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =