معرفی  برگزیدگان مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی کهگیلویه و بویراحمد

با معرفی قصه‌گویان برگزیده در آیین اختتامیه، مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، درتاریخ ۱۸ مهر ۱۳۹۷، هم‌زمان با هفته ملی کودک، آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و یکمین مسابقه بین المللی قصه‌گویی با اجرای چند برنامه متنوع و معرفی و قدردانی از برگزیدگان این رقابت‌ها در سالن اجتماعات آمفی تئاتر اداره کل کانون پرورش فکری به پایان رسید.

در بخشی از این مراسم، « محمود پیروزه » سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان این برنامه و گرامی‌داشت هفته کودک، به معرفی شماری از برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون استان پرداخت.

وی اهمیت دوران کودکی، ایجاد فضای شاد برای کودکان و نوجوانان  و جلب حمایت و همراهی بیشتر مسوولان با آینده سازان این مرز و بوم را از اهداف برنامه‌های هفته ملی کودک در کانون استان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

پیروزه  در ادامه همراه با تشریح روند برگزاری این مسابقه در استان، فعالیت‌های فرهنگی آموزشی موثر کانون  در راستای این رقابت‌ها دانست. که به افزایش آگاهی، مهارت و تجربه علاقه مندان به این هنر کهن در سراسر استان انجامید.

در بیانیه هیات داوران نیز، همراه با قدردانی از تلاش و حضور موثر شرکت کنند گان در این دوره از رقابت‌های قصه‌گویی، به مواردی برای ارتقای ارتباط قصه‌گویان با مخاطبین، توانایی جذب مخاطب و اثرگذاری مفاهیم قصه اشاره شده بود.

گفتنی است در بخش قصه‌گویی زنان و مردان ، «زینب هوشیاری » مربی   مرکز فرهنگی و هنری شماره یک یاسوج با قصه دخترک باران،«فرحناز رحیمی »مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری دهدشت با قصه  ملانصرالدین علم فروش ،«محبوبه ظفری » مربی مسوول مرکز باشت با قصه بدترین جشن تولد مار بوا، «جمیله فلاحی » مربی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 گچساران با قصه کلاغ خنزر پنزری و « طاهره جعفری نصرآبادی » شرکت کننده بخش آزاد با قصه من و یک گلدان خالی به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

در بخش دختران و پسران نیز «هانیه خدیوی نسب » از مرکز فرهنگی و هنری شماره یک یاسوج  با قصه شهر قصه ها   با رتبه اول را کسب کرد و « مهدیس بدری » از مرکز فرهنگی هنری لنده با قصه پری کوچولو در آسمان هفتم رتبه دوم و «الهه پروره» از مرکز فرهنگی هنری لنده با قصه دالو و گلو(پیرزن و گربه ) رتبه سوم را به دست آورد.

در بخش دختران و پسران« زهرا تقوی نژاد » با قصه دخترک خجالتی و غزل جاویدان با قصه رویای شیرین از مرکز فرهنگی هنری لنده قابل تقدیر شناخته شدند.

برگزیدگان این رقابت فرهنگی-هنری، لوح سپاس، جایزه این مسابقه را از مهمانان ویژه این برنامه دریافت کردند.

حسن بهرامی ، مرتضی خلیلی و محید عسکری داوری این رقابت‌ها را برعهده داشتند که در این مراسم نیز قدردانی شدند.

گفتنی است جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی نیز در  مراسم اختتامیه جشنواره استانی قصه گویی حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =