به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید آینده در دستان شماست

فرماندار ابوموسی در دیدار صمیمی با اعضای کانون عنوان کرد: شما آینده سازان جامعه ما هستید پس به توانایی‌های خود ایمان داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، رضا پوربابایی فرماندار ابوموسی در دیدار صمیمی با اعضای فعال مرکز فرهنگی هنری ابوموسی کودکان امروز را آینده سازان جامعه فردا عنوان کرد و از آن‌ها خواست به توانایی‌های خود ایمان بیاورند.

وی احترام گذاشتن به حقوق کودکان ونیازخواسته‌های آن‌ها را مهم دانست وافزود: آگاه سازی خانواده‌ها نسبت به وظایفشان در قبال کودکان و ایجاد محیطی سرشار از نشاط وامید را برای رشد همه جانبه کودک دارای اهمیت است.

رضا پوربابایی با تأکید بر اینکه کودکان و نوجوانان باید به توانایی‌های خود ایمان داشته باشند و خود را باور کنند، گفت: شما کودکان در فردایی نزدیک در پیشبرد اهداف عالی نظام و کشور عزیزمان ایران، پرچم‌دار خواهید بود وباید از  امروز اهداف والایی را در ذهن خود بسازید و برای ارج نهادن و پاسداشت آرمان‌های این مرز و بوم کوشا باشید.

وی افزود: در این هفته به خودمان یادآوری کنیم که کودکان را نادیده نگیریم در صورتی که نه تنها این هفته بلکه همه سال باید متعلق به کودکان باشد و سمت و سوی برنامه ریزی دستگاه ها باید در جهت احترام به کودکان، تفکر، سلامت روحی، روانی و جسمی و سلامت اجتماعی آنان باشد.

لازم به ذکر است در این دیدار کودکان مسائل و دغدغه های ذهنی خود را در خصوص پر کردن اوقات فراغت، مسائل آموزشی و ورزشی با فرماندار در میان گذاشتند.

 در پایان پوربابایی برای تثبیت خاطره این روز در ذهن کودکان با توجه به شعار امسال هفته ملی کودک،   از آنها خواست برای دقایقی پشت میز کار فرماندار بنشیند و خود را در جایگاه فرماندار تصور نمایند.

در پایان این برنامه فرماندار با هدایایی از کودکان تقدیر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =