کودکان با انیمیشن و فیلم حس نوع دوستی خود را تقویت کردند

در هفته ملی کودک، انیمیشن و فیلم هایی با هدف دانش افزایی علمی و تقویت حس نوع دوستی ویژه دانش آموزان دبستانی و اعضای کانون پرورش فکری قشم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، این برنامه علمی فرهنگی که با استقبال زیاد دانش آموزان و مدارس روبرو شد در سانس های مختلف برای مدارس و مهدها نیز اجرا شد.

مربی مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم گفت: هفته ملی کودک فرصتی است که مدارس و کودکان مناطق مختلف کم برخوردار جزیره با کانون آشنا شده و از فعالیت های کانون بهره مند شوند.

فرحناز شهنوازی افزود: مرکز فرهنگی هنری کانون قشم در هفته ملی کودک میزبان انیمیشن های زیبا و شاد برای پایه های دبستان فرهنگ بود. 

شهنوازی ادامه داد: به طور یقین این فیلم و انیمیشن ها کودکان که با هدف دانش افزایی علمی و پژوهشی کودکان و دانش آموزان برگزار می شود باعث تقویت حس نوع دوستی کودکان خواهد بود.

به گفته وی، مدارس علم وحکمت، دبستان پویش، دبستان اندیشه سازان، مدرسه استثنایی ارمغان قشم، مهد کودک نیلوفر آبی، مهد کودک ماه مهربون و کلیه اعضای کانون پرورش فکری در طول هفته ملی کودک میزبان این فیلم و انیمیشن ها بودند.

مسوول کانون پرورش فکری کودکان قشم افزود: فعالیت های قصه گویی و مسابقه و بازی از فعالیت های جنبی این برنامه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =