آئین اختتامیه هفته ملی کودک در بوشهر با حضور استاندار برگزار شد

مراسم اختتامیه جشنواره هفته ملی کودک در بوشهر با حضور استاندار بوشهر ، فرماندار ، مدیر کل کانون پرورش فکری و سایر مدیران کل و شهرستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح امروز ۲۱ ام مهرماه ۱۳۹۷ استاندار بوشهر در این آیین خطاب به کودکان اظهار داشت: ما مسئولان آنچه را در توان داریم برای شادی و فراهم کردن زمینه رفاه شما عزیزان انجام می دهیم.

عبدالکریم گراوند افزود: کودکان امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی هستند و مسئولان هم باید برای ساختن ایرانی آباد در آینده، امروز به کودکان توجه کرده و زمینه شادی و آرامش آنان را فراهم کنند.

وی با قدردانی از برگزاری باشکوه ویژه برنامه های هفته کودک در بوشهر بیان کرد: ساخت ایرانی آباد بستگی به این دارد که امروز کودکان سرزمینمان در آرامش و آسایش به کسب علم و دانش بپردازند.

زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان در این مراسم گفت: جامعه ای که هدفش توجه به کودک و تربیت انسانهایی با دانش است یک جامعه توسعه گراست.

زهره عالی نسب افزود: برای رسیدن به توسعه به آموزش نیاز داریم و کودکان در این سنین باید آموزشهای مختلف اجتماعی و اخلاقی را فرا بگیرند ضمن اینکه کودکان آیینه های رفتارهای ما هستند.

لازم به ذکر است این مراسم با برنامه های متنوع و جذاب  نقالی در زمینه رشادت های شهید مهدوی،  خوانش شعر، قصه گویی توسط اعضا و مربیان مراکز  کانون پرورش فکری استان بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =