۳۵۴ قصه گوی بوشهری در بیست و یکمین جشنواره قصه گویی با هم رقابت کردند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از رقابت بیش از ۳۵۴ قصه گو از سراسر استان بوشهر در مراحل مختلف بیست ویکمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ‚ عصر امروز ۲۲ ام مهرماه ۱۳۹۷ آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی مرحله استانی با حضور زهره عالی نسب مدیرکل کانون استان ‚  مجید خورشیدی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ‚ عباس برزگر مدیرکل امور اجتماعی و عادل دهدشتی مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر و همچنین جاسم شجاع معاون آموزش پرورش شهرستان بوشهر در سالن آفرینش های هنری مرکز شماره 2 کانون بوشهر برگزار شد.

زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان در این مراسم قصه را زبان هنرمندانه ای برای تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان خواند و یادآور شد داشتن نسلی متعهد و آشنا به حقوق شهروندی در آینده منوط به فعالیت های سازنده و اثر بخش امروز در بین کوکان هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت قصه گویی در تمام مراکز کانون استان گفت : انتقال مفاهیم آموزشی در زمینه های مختلف احترام به طبیعت ‚ رعایت قوانین راهنمایی رانندگی  و آشنایی به حقوق خود و دیگران  را از مسیر قصه گویی و انتقال تجربه ها بسیار آسان تر خواند.

مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی نیز با حضور صمیمانه در جمع اعضاء کودک و نوجوان کانون پرورش فکری با اشاره به قصه های پطروس و دهقان فداکار پیام اصلی و مهم قصه ها را دوست داشتن هم نوع خواند و با توجه به کتاب محور بودن فعالیت ها در این نهاد فرهنگی نسبت به تربیت و داشتن نسلی کتاب خوان و آگاه در آینده اظهار امیدواری کرد.

وی افزود کانون پرورش فکری هنرمندان و فرهیختگان موفق زیادی را در مسیر مترقی و رو به توسعه خود به جامعه معرفی کرده است و بیان کرد انسان هایی که از دوران کودکی می آموزند که با گیاهان و حیوانات مهربانانه برخورد نمایند قطعا درآینده انسان های بهتری خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =