جانبازان و روشن‌دلان شاغل در کانون تجلیل شدند

از هشت همکار جانباز و روشن‌دل شاغل در کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیینی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع تجلیل شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع کانون در این آیین با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) گفت: وظیفه همه ماست که همواره قدردان از خودگذشتگی و ایثارگری‌های جانبازان هشت‌ سال دفاع مقدس باشیم.

وی هم‌چنین به این موضوع اشاره کرد که این برنامه با چند روز تاخیر به مناسبت روز جهانی نابینایان برگزار می‌شود و افزود: باید تلاش کنیم در برابر آنچه از سوی خداوند متعال بر ما مقدر شده سر تعظیم فرود آوریم، چرا که به یقین در تمام اتفاق‌هایی که برای انسان روی می‌دهد حکمتی نهفته است که ما از آن آگاه نیستیم.

وی در پایان برای جانبازان و روشن‌دلان کانون آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت کرد و با لوح تقدیر و هدایای نقدی از این همکاران قدردانی شد.

آیین تجلیل از جانبازان محمود احمدی، اردشیر اسدبیگی، محمدعلی کریمیان، غلام‌علی ابراهیمی و روشن‌دلان شاغل در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امیر سلامی، حسین سرلکی، آلبرت میرزاخانیان و سعیده سرلکی روز 30 مهر 1397 در ساختمان شهید ملک‌شامران این مجموعه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =