جذب سرمایه برای تولید حرکتی منطقی و رو به جلوست

تلاش برای تولید آثار فاخر هنری و جذب سرمایه‌های خارج از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حرکتی منطقی و رو به جلو در حوزه سیاست‌های جدید معاونت تولید کانون است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معاون تولید کانون در نخستین نشست فصلی با کارکنان این معاونت در روز سی‌ام مهر 1397، بالابردن کیفیت کارها و میزان بهره‌وری را از ضرورت‌های یک واحد تولیدی دانست و لازمه‌ی آن را پویایی در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و اجتماعی بیان کرد.

حسین ربانی‌غریبی ابتدا با تأکید بر اهمیت تولید آثار فاخر هنری به حفظ و نگهداری آن به عنوان سرمایه‌های ملی تاکید کرد.

وی آگاهی بیش‌تر در تصمیم‌گیری‌ها را در حوزه‌های مختلف تولید امری مهم دانست با این هدف که فرآیند تولید تا ارائه یک محصول با موفقیت طی شود.

او ارتباط مستقیم بین همکاران و مدیران کل در معاونت تولید را نیز برای موفقیت تولید یک اثر بی‌تأثیر ندانسته و به همکاری بایسته و شایسته این واحدها تأکید کرد.

ربانی همچنین از جذب سرمایه‌های خارج از کانون برای بخشی از تولیدات حوزه‌های مختلف خبر داد و هر گونه تغییر و تحولی را در این زمینه حرکتی منطقی و رو به جلو دانست.

در پایان این نشست معاون تولید با ابراز خرسندی و بیان این‌که تمامی این اتفاق‌ها در سایه همت و تلاش همکاران میسر شده است، مجموعه نیروهای انسانی کانون را به عنوان گنجینه‌های سازمان برشمرد و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی و تشکر کرد.

تماشای ضربه فنی در سینما تئاتر کانون

همکاران معاونت تولید کانون در این نشست که در محل سینما تئاتر کانون برگزار شد، به تماشای فیلم «ضربه فنی» غلامرضا رمضانی تازه‌ترین تولید سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشستند.

این نشست اولین دورهمی مجموعه کارکنان معاونت تولید کانون پرورش فکری بود که در آن هدف‌ها و عملکرد جدید این حوزه طرح و معرفی شد.

در این نشست نیمروزی مدیران کل حوزه معاونت تولید نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سه ماهه گذشته و برنامه‌های سه ماه آینده سال 1397 پرداختند. 

محمدرضا کریمی‌صارمی مدیرکل سینمایی و تئاتر کانون از تولید یک فیلم بلند انیمیشن خبر داد و به شرح برنامه‌های سه ماه آینده در حوزه‌های سینما، تئاتر و موسیقی پرداخت.

محسن حموله مدیرکل مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای به چهارمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی اشاره کرد و از ایجاد کمیته‌های تخصصی در بخش‌های مختلف این جشنواره برای هر چه بهتر برگزار شدن آن خبر داد.

در حوزه کتاب روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون در باره مسیر نشر کتاب‌های چاپ اول در ماه‌های آینده و تغییرهایی در این بخش و انتشار یادداشت‌نامه «مهر تا مهر» ویژه نوجوانان توضیح‌هایی ارائه کرد.

در ادامه‌ی این نشست حامد میرزاحسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون، چهار محور اصلی فعالیت‌های این اداره را که شامل تولید، توزیع، پشتیبانی و فروش  است، معرفی کرد و از ساماندهی فروشگاه‌ها و ایجاد شرایط بهتر فروشگاه‌های کانون در کل کشور خبر داد.

نشست فصلی همکاران معاونت تولید با گرفتن عکس یادگاری در سینما تئاتر کانون به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =