دیدار مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل کانون پرورش فکری در شهرکرد

مدیران کل سازمان صدا و سیمای استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در دیداری از ظرفیت‌های دو سازمان در راستای ارتقاء جایگاه فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان صحبت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: صبح امروز مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای استان با فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدار کرد.

در این دیدار که جمعی از معاونین و مدیران سازمان هر دو سازمان حضور داشتند فرزاد رحیمی ضمن تشکر از همکاری‌های مابین هر دو ارگان ظرفیت‌های کانون را در راستای همکاری‌های بیشتر معرفی کرد.

بر اساس این خبر: رحیمی هنرهای نمایشی، تئاتر کوچک، تئاتر تریلی سیار، قصه گویی و شاهنامه خوانی کودکان و نوجوانان را از جمله فعالیت‌هایی نام برد که ظرفیت استفاده در بخش تولیدات رادیویی و تلوزیونی توسط سازمان صدا و سیما را خواهند داشت.

مهرداد عظیمی مدیر کل سازمان صدا نیز در این دیدار ضمن اشاره به پرمخاطب بودن تولیدات در بخش کودک و نوجوان این تعاملات را زیر بنای ارتقاء کیفی در این حوزه عنوان کرد و افزود: همکاری ارگانهای دولتی و مردم زمینه ساز موفقیت‌ها و دستاوردهای این حوزه است و تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اولویتهای صدا و سیمای استان در بخش کودک خواهد بود.

   مدیر کل صدا و سیمای استان شناخت ظرفیتهای حوزه کودک و نوجوان در استان و معرفی این ظرفیت‌ها در رشته های مختلف را از جمله فعالیت‌های مهم این سازمان عنوان کرد و ارائه ی طرح‌های مختلف در این راستا را از کلیه‌ی حاضران در این دیدار خواستار شد.

 در ادامه معاونین بخش‌های تولید سیما و صدا با عنوان فعالیت‌های انجام شده در راستای تولیدات رادیویی و تلوزیونی با همکاری این دو ارگان آمادگی خود را در خصوص همکاری‌های بیشتر این دو ارگان در حوزه تولیدات صدا و سیما اعلام کردند.

 در این دیدار: حجت الله آسمند معاون اداری مالی کانون، حجت الله جعفری معاون صدا، علی حسین زاده معاون سیما، بابک سعیدی مدیر اخبار و اطلاعات، فرج الله فرهادی مدیر روابط عمومی و روح الله واحد حراست کانون حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =