گردهمایی مربیان هنری و ادبی مراکز کانون استان برگزار شد.

گردهمایی مربیان هنری و ادبی مراکز فرهنگی هنری استان بوشهر با هدف هم افزایی و ارتقای سطح کیفی فعالیت ها با حضور مدیر کل ، معاون ، کارشناسان و مربیان هنری و ادبی کانون استان صبح امروز ۱۳ آبان ۱۳۹۷ در مرکز شماره ۲ این نهاد فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر:زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان به اهمیت کارگروهی چه درقالب فعالیتهای ادبی وچه هنری تاکید کرد و آموزش تعامل و گفتگو از رهگذر هنر را بسیار مهم و ماندگاردانست.

عالی نسب پیش برد اهداف کانون در مسیر پیشرفت انجمن های ادبی و هنری را وابسته به غنی سازی و تقویت بخشی هنرهای نمایشی،سفالگری،نقاشی،انیمیشن و سرود خواند و افزود: تاثیر رشد و پرورش ذوق هنری و ادبی در شکل گیری تفکر انتقادی و توانمند سازی کودکان و نوجوانان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و همچنین تقویت نیروی ابداع و نوآوری در اعضاء امکان رسیدن به جامعه ای سالم را بیشتر فراهم می کند.

وی افزود: با توجه به این مساله که یادگیری مهارتهای اجتماعی کودکان و نوجوانان مانند حضور در فعالیت ها و بازی های جمعی نوجوانان ضمن اینکه آنان را برای زندگی دردنیای کنونی آماده می کند می تواند از آن ها انسانهایی هنرمند و متعهد درآینده بسازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =