کودکان و نوجوانان حامیان استکبار ستیزی

کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری با نقاشی ها و دلنوشته‌های خود استکبار جهانی را نفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: فرزاد رحیمی مسئول کمیته کودک و نوجوان استان از برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی روز سیزدهم آبان ماه خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان نقشی فعال در مبارزه با استکبار در سال 57 داشته اند افزود: نسل‌های جدید نیز با پیشرفت‌های علمی و آگاهی‌های خود نسبت به امور روز جهان می‌توانند همچون گذشته باشند و همواره با ستمگران جهانی بستیزند.

فرزاد رحیمی در این باره افزود: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه‌ها، ایثارها و فداکاری‌های دانش‌آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

بر اساس این گزارش در این ایستگاه که در قالب نقاشی روی بنر و نقاشی با مداد رنگی صورت گرفت حدود 400 کودک و نوجوان شهرکردی در این ایستگاه‌ها فعالیت کرده و نقاشی‌هایشان را خلق کردند.

حضور مسئولان استانی در این ایستگاه و بازدید از آثار کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه های اجرا شده در روز ملی سیزدهم آبان ماه محسوب می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =