جلسه هماهنگی بخش ترویجی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در کانون تهران برگزار شد

بخش ترویجی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «بازی برای همه»، با برپایی غرفه‌های مختلف توسط کانون استان تهران و سایر نهادها و سازمان‌ها، پذیرای همه علاقه‌مندان به بازی و سرگرمی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در این نشست که به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی کانون با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در حوزه بازی و اسباب‌بازی برگزار شد، حامد تاملی مسئول کمیته نمایشگاه ترویجی چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی و شایان فروزنده‌دل مشاور دبیر جشنواره به بیان راهبردها و هدف‌های جشنواره پرداختند.

در این نشست، نمایندگان نهادها، سازمان‌ها و تولیدکنندگان به معرفی برنامه‌های خود پرداختند و فعالیت‌های هر غرفه مبنی بر مشارکت گروه‌های مختلف مخاطبان بررسی شد.

بر این اساس علاوه برسازمان‌های دولتی و سایر نهادها، تولیدکنندگان خصوصی نیز قرار است به معرفی تولیدات خود در غرفه‌هایی مجزا بپردازند.

به گفته تأملی، در سالن ۳هزار متری مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فضایی مشترک در شش بخش با عناوین ( بازی‌های فکری، علمی و آموزشی، سرگرمی، خردسالان، جسمی و حرکتی و نمایشی) با همکاری و مشارکت کانون تهران و دیگر شرکت‌کنندگان، برای همه گروه‌های سنی برپا خواهد شد و مخاطبان می‌توانند بازی‌هایی را به صورت فردی و گروهی انجام دهند.

تأملی همچنین از اختصاص بخش فروشگاهی در این سالن خبر داد: «امسال بخش فروش محصولات به صورت متمرکز و در قالب یک فروشگاه خواهد بود و سایر خدمات در دیگر غرفه‌ها و سالن بازی به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.»

در بخش دیگری از این نشست، حسن صفدریان معاون اداری مالی کانون استان به بیان نکاتی پیرامون چینش غرفه‌ها با توجه به محتوای در نظر گرفته‌شده پرداخت.

همچنین ساغر لطفی نژاد کارشناس روابط عمومی کانون استان به بیان نکته‌هایی درباره‌ شیوه‌ مشارکت کانون تهران در بخش ترویجی جشنواره پرداخت.

به گفته وی قرار است در دور چهارم این نمایشگاه، ضمن حضور مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون تهران در غرفه‌های متنوع ازجمله « صدا سازها، آوا بازی، عروسک‌سازی، اوریگامی، بازی‌های نمایشی و بازی‌های بومی و محلی»، هدایت گروه‌های دانش‌آموزی نیز بر عهده‌ تیم ده‌نفرۀ هدایتگر و لیدر باشد.

لطفی نژاد عنوان کرد: « همه‌روزه در دو سانس ۹ و ۱۰/۱۵ صبح، حدود ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس به این نمایشگاه دعوت‌شده‌اند که می‌توانند در زمان مشخص‌شده، از خدمات جشنواره با حفظ نظم و نوبت بهره‌مند شوند.»

گفتنی است این جلسه در سالن کنفرانس سرو کانون استان، با حضور معاونان و برخی کارشناسان و ۳۵ نفر از نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای شرکت‌کننده برگزار شد.  

چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۲۶ تا ۳۰ آبان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =