کد خبر: 283181
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
بازدید 725
برگزاری ویژه‌برنامه یوم‌الله سیزده آبان در مراکز کانون تهران

مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران در یوم‌الله 13 آبان و روز دانش‌آموز، با برپایی نمایشگاه و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای دانش آموزان و اعضای نوجوان این مناسبت را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در روز همبستگی و اعلام مبارزه با استکبار جهانی، مراکز فرهنگی هنری با دعوت از دانش آموزان و برخی مدارس و آموزشگاه‌ها، ویژه‌برنامه روز دانش‌آموز را برگزار کردند.

در مرکز «سولقان» کانون استان، دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهید احمد مرادی، با حضور در ویژه‌برنامۀ یوم‌الله 13 آبان، ضمن آشنایی با این مناسبت در فعالیت معرفی وقایع، در کارگاه قصه‌گویی، نقاشی، نوشتن خلاق شرکت کرده و در پایان برنامه، سرود «نوجوانان انقلاب» را به اجرا درآوردند.

همچنین مربیان «مرکز 27 » با نواختن زنگ جهاد فکری و عملی، میزبان دانش‌آموزانی از مدرسه راضیه بود.

در این ویژه‌برنامه که 50 نفر از دانش آموزان پایه دوم و سوم حضور داشتند، «قصه ماهی رنگین‌کمان و یک اتفاق دیگر» توسط مربی فرهنگی قصه‌گویی شد و وقایع روز 13آبان با استفاده از پانل تصویری به میهمانان معرفی شد.

پخش نمایش فیلم « بهادر» و برگزاری کارگاه سفال با موضوع وحدت از دیگر برنامه‌های این مناسبت بود.

« مرکز پردیس» نیز با دعوت از دانش آموزان پایه پنجم دبستان رودکی و پایه ششم دبستان نرگس در ویژه‌برنامه « جشن 13 آبان» فعالیت‌هایی از قبیل معرفی وقایع 13 آبان 58 و روز دانش‌آموز، اجرای قصه‌گویی «خبر مثل بمب منفجرشده است »، شعرخوانی، نوشتن پیام‌های نوجوانان بر روی پانل روز دانش‌آموز، معرفی کتاب از مجموعه «روزها و یادها » نوشته مریم جمشیدی صورت پذیرفت .

در پایان برنامه دانش آموزان با همراهی مربیان کانون پردیس به صورت نمادین به سمت میدان امام خمینی (ره) شهر پردیس راهپیمایی کرده و شعارهایی با مفاهیم وحدت و همبستگی سر دادند.

در نوبت عصر نیز این برنامه برای اعضای نوجوان این مرکز برگزار شد که در آن از «پارسا جوادی» و «فاطمه زهرا زارعی» به عنوان دانش آموزان و اعضای نوجوان فعال و موفق این مرکز فرهنگی هنری تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =