پروژه‌ی ایمن‌سازی مرکز فرهنگی هنری هیرمند در مراحل پایانی

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: زیباسازی و ایمن‌سازی از اولویت‌های ماست تا اعضای کودک و نوجوان اشتیاق بیشتری برای حضور در مراکز فرهنگی هنری داشته باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، پروژه‌ی ایمن‌سازی مرکز فرهنگی هنری هیرمند مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط نامناسب مرکز فرهنگی هنری هیرمند از لحاظ ساختمانی و مسایل ایمنی، تدبیری اندیشیده شد تا مشکلات این مرکز شناسایی و رفع شود.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به مشکلات دیگر مراکز کانون افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده جهت تعمیر و تجهیز مراکز، اعتباری معادل سه برابر سال گذشته، از محل اعتبارات عمرانی استانی، به این مهم اختصاص یافته است.

وی هم‌چنین از پروژه‌ی تعمیر و مقاوم‌سازی مرکز هامون و زیباسازی مرکز نیمروز خبر داد و گفت: زیباسازی و ایمن‌سازی مکان‌هایی که مورد علاقه و محل رفت و آمد کودکان است در افزایش حضور و مشارکت آنان نقش به‌سزایی دارد که کانون بر انجام این مهم تاکید دارد.

هادی سپس عنوان کرد: برای کودکان این استان، که به دلیل کمبود و یا نبود مکان‌های فرهنگی، فرصت و فضای فرهنگی کمتری در دسترس آن‌هاست، کانون محل امن و مناسبی است که استعدادهای سرشار آنان را به مرز شکوفایی برساند.

مدیرکل کانون در پایان با اشاره به این نکته که سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان کشور است، گفت: پرداختن به پرورش فکر و تقویت هویت ملی و دینی در کودکان یک ضرورت است زیرا هر کودک که رفتار مناسب فرهنگی در وجودش نهادینه شود، مرزداری متعهد و وفادار برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =